وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 20 تير 1394 ساعت 13:43   |   کد مطلب: 15218
	موریانه‌ها موجوداتی هستند که به کندی حرکت می‌کنند/مواظب موریانه‌ها باشیم...
موریانه‌ها موجوداتی هستند که به کندی حرکت می‌کنند، به حکم طبیعت تا پایان عمر در دژ تاریکی که محل اجتماع آن‌هاست به سر می‌برند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام خلجی در وبلاگ شخصی در خصوص اتفاقات رخ داده در شهرستان نوشت:

زیرا در روشنایی آفتاب و فضای باز یارای ایستادگی در برابر دشمنان بی‌شمار خود را ندارند. موریانه‌ها خطرناک ترین موجودات برای سازه های محکم هستند؛ زیرا، بدون ظاهر شدن و جلب توجه انسان، ممکن است سقفی را به کلی ویران کنند و خسارت های زیادی را به بار آورند.

انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هم از تهدید موریانه‌هایی که متأسفانه در بدنه‌ی آن نفوذ کرده‌اند در امان نبوده و باید با هوشیاری و بصیرت و با معرفی آن‌ها به مردم و اقدام به موقع در ریشه‌کن کردن آن‌ها، این بلای خاموش را کنار بزنیم.

کسانی که علی رغم اشارات مستقیم دیده‌بان بصیر انقلاب یعنی رهبر عظیم الشأن باز سعی در احیاء مردگان سیاسی ضد انقلاب و ضد ایران مثل موسوی و کروبی و خاتمی دارند و فکر می‌کنند می‌توانند آب رفته را به جوی برگردانند. 

در سالروز نهم دی بود که خواستند در مکان مقدسی در شهرستان رزن چهره ... آن‌ها را تطهیر کنند، غافل از اینکه آن‌ها در چنان لجنی فرو رفته‌اند که با آب زمزم هم نتوان آن‌ها را شستشو داد.

امام خامنه‌ای فرمودند: «گناه آتش‌افروزان فتنه‌ی ۸۸ همین بود که به قانون تمکین نکردند، به رأی مردم تمکین نکردند. ممکن است کسی بعد از انتخابات اعتراض داشته باشد؛ خیلی خوب، این اعتراض ایرادی ندارد؛ اما راهِ قانونی دارد که چگونه باید این اعتراض را بیان و دنبال کرد. اگر قانون را قبول داریم، باید از آن راه برویم.» بیانات در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه‌ ۱۳۹۰/۰۷/۲۰

و کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کنند نیز فرقی با آن‌ها ندارند. و با آن‌ها در یک سنگر علیه نظام می‌جنگند. 

عده‌ای تصور باطل کرده‌اند که می‌توانند با استفاده از فضای به وجود آمده از انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور که عده‌ای را علی‌رغم عدم صلاحیتشان با استفاده از رآفت نظام اسلامی بر مسند بعضی از ادارات نشانده شده اند، موریانه‌وار به دنبال جویدن و از بین بردن اصول‌ها و ارزش‌ها باشند. زهی خیال باطل 

«کسانی که با اشاره‌ی دشمن، با تشویق دشمن، با لبخند دشمن، با کف زدن دشمن برایشان، می خواهند با این نظام، با این قانون اساسی، با این حرکت عظیم مردمی مواجهه کنند، سرشان را دارند به سنگ می زنند؛ سر به دیوار می کوبند، کار بیهوده می‌کنند.» (بیانات در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور۱۳۸۸/۰۹/۰۴)

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.