وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 13:37   |   کد مطلب: 12666
استان همدان از اختلافات بین مسوولان به شدت ضربه خورده است
نشریه همدلی در تازه ترین شمارگان منتشر شده خود یادداشتی با عنوان ˈرضایت مسوولان کشوری از فضای همدلی در همدانˈ به قلم ˈاسدالله ربانی مهرˈ مدیر مسوول نشریه به چاپ رسانده است.

به گزارش نافع، در این یادداشت آمده است: در ترافیک حضور مسوولان کشوری در ماه های اخیر به همدان آنچه بیش از هر چیزی مطرح شد فضای همدلی بین مسؤولان استان اعم از استاندار، امام جمعه، نمایندگان مجلس و... بوده است که باعث تمجید مسوولان کشوری اعم از معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و رئیس مجلس شورای اسلامی بوده است.

این یادداشت می افزاید: این می تواند الگوی برای دیگر استان های کشور باشد که مسوولان استان و نمایندگان مجلس علیرغم داشتن سلایق مختلف سیاسی اما جهت توسعه استان با هم هماهنگ هستند و یک فضای صمیمی و همدلی در بین مسؤولان وجود دارد.

استان همدان در سال های اخیر از اختلافات بین مسوولان به شدت ضربه خورده است اما هم اکنون فضای همدلی و هماهنگی برای توسعه استان از سوی استاندار، نمایندگان مجلس، امام جمعه و دیگر شخصیت های ذی نفوذ مذهبی و سیاسی فراهم شده است و این امر مهم را باید به فال نیک گرفت و از این فرصت به وجود آمده جهت توسعه استان استفاده کرد.

اختلافات همیشه منشا عقب ماندگی بوده است و یکی از مهمترین مشکلات امروز کشور همین اختلافات و دو دستگی هاست و جریانات سیاسی همیشه سعی دارند تغییرات از سطح وزرا تا آبدارچی و بخشدار را تغییر دهند و همین باعث هدررفت انرژی مدیران و در نهایت عقب ماندگی می شود و اگر ایران اسلامی با این همه ظرفیت غنی متاسفانه این همه مشکل دارد به علت همین اختلافات است، اگر اختلاف در سطح و حد سلایق فکری و در نهایت شیوه انام کارها باشد امری طبیعی است اما متاسفانه در کشور ما اختلافات تا جایی پیش می رود که باعث تخریب و ایجاد شکاف و دو دستگی می شود و این آفت بزرگی برای خدمت رسانی است و مردم به شدت از این موضوع ناراضی اند و آن را امری غیراخلاقی و مذموم می پندارند.

استاندار همدان از زمان شروع به کار خود در استان بر توسعه اقتصادی استان در یک فضای همدلی و صمیمی با همت همه مسوولان استان تأکید کرد و همین باعث شد که فضای استان به این سمت پیش رود، برگزاری همایش سرمایه گذاری که ایده خوب و ابتکاری برای توسعه استان بود باعث شد که همه مسوولان استان اعم از امام جمعه، نمایندگان مجلس، رسانه و... از این حرکت خوب که با هدف توسعه اقتصادی استان برگزار شد حمایت کنند و در نهایت این حرکت به همدلی و انسجام بین مسوولان انجامید.

رحمانی فضلی وزیر کشور در شورای فرهنگ عمومی استان که آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و مدیران استانی حضور داشت، فضای همدلی بین مسؤولان استان همدان را یک توفیق و فرصت خواند و از استاندار که در ایجاد این فضا تأثیرگذار بود تشکر کرد و این نشانه اظهار رضایت مسوولان کشوری از عملکرد مدیران استانی است که این روزها به شدت زیر ذره بین مسوولان کشوری است.

دیدار هماهنگ مدیران استان چون استاندار، فرمانداران و مدیران کل با وزرا و مسوولان کشوری و حضور نمایندگان مجلس در این دیدارها نشانه انسجام و هماهنگی بین مسوولان استان برای توسعه استان است و بی شک اگر مسوولان در ارایه خواسته ها و انتظارات با هم هماهنگ نباشند مسوولان کشوری به خواسته های آنها توجهی نمی کنند.

به هر حال فضای فعلی و استمرار این فضا می تواند فرصتی برای توسعه استان باشد و انتظار می رود همه مسوولان استان از این فضا برای توسعه استان کمک بگیرند تا در نهایت توسعه پایدار استان که انتظار مردم است عملی شود.
ˈاسدالله ربانی مهر

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما