وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 دى 1393 ساعت 09:02   |   کد مطلب: 11703
درخواست مردمی برای دوطرفه شدن یک خیابان در تویسرکان
یک طرفه بودن خیابان حافظ غربی در تویسرکان مشکلاتی را برای چند محله در این شهر به وجود آورده که سبب گله مندی آنان شده است.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، درخواست های مکرر مردمی برای دو طرفه شدن خیابان حافظ غربی در تویسرکان برای این پایگاه خبری ارسال شده است که در ذیل یک نمونه از این درخواست های شهروندهای تویسرکانی به همراه پیشنهادات آن منتشر می شود.انتظار می رود مسئولان ذی ربط به این درخواست ها پاسخگو باشند تا بتوانند رضایت همشهریان گرامی را فراهم آورند:

خواننده گرامی رودآور گفته:: آیا خیابان حافظ غربی یک طرفه شده است تا پارکینگ تریلی ها بشود؟ نمیدانم با چه دلیل کارشناسی خیابان حافظ غربی تویسرکان به طور 24ساعته یک طرفه گردید. اما میدانم که یک طرفه شدن خیابان حافظ غربی مشکلات جدی برای همشهریان و بخصوص ساکنین خیابان حافظ غربی ،شهرک قائم، شهرک وحیدیه، بلوار بهشت زهرا و ساکنین روستای آرتیمان ایجاد کرده است.بطوریکه اهالی این مناطق مجبور هستند برای رفت وآمد شهر را دور بزنند حتی اگر ساعت 12شب باشد که هیچ خودرویی در خیابان رفت و آمد نمی کند.

علاوه براین ها خیابان حافظ غربی به پارکینگ ده ها تریلی ، کامیون و کامیونت تبدیل شده است. که روشن و خاموش کردن این ماشین های سنگین نیز مشکلات جدی برای مردم و رفت و آمد ساکنین بوجود آورده است. برای مردم و رفت و آمد ساکنین بوجود آورده است.

حال این سوالات پیش می آید که: 1-اگر یک طرفه شدن این خیابان برای کاهش ترافیک چهارراه حافظ انجام شده است بهتر نبود خیابان حافظ شرقی را از ابتدای خیابان فردوسی به سمت چهار راه حافظ یک طرفه میکردند که مسیری کوتاه تر است و چندین راه جایگزین ،نزدیک تر دارد؟

2-آیا بهتر نبود برای خیابان حافظ غربی ساعت یک طرفه شدن تعریف می شد؟ تا حداقل شب ها و ساعات میانی بعد از ظهر مردم مجبور نباشند مسافت بیشتری را طی کنند و در مصرف سوخت و زمان صرفه جویی گردد.ودر سالی که اقتصاد مقاومتی مطرح شده است از سوی مدیران شهری و شهرستانی در عمل حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی دیده می شد؟

3- آیا نمی شود از ترمینال واقع در جاده کرمانشاه برای پارکینگ و ترمینال تریلی و ماشین های سنگین استفاده می شد تا شهر از فضای بیشترو خلوت تر بهره می برد؟ 4-یکی از مشکلات چهار راه حافظ و ترافیک آن ایستگاه تاکسی شهرک قائم است .آیا بهتر نیست با انتقال این ایستگاه تاکسی به ابتدای خیابان فاطمیه گره ترافیکی چهار راه حافط را بیشتر باز کرد؟

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما