وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 دى 1393 ساعت 12:19   |   کد مطلب: 12151
فعالیت 23 مدرسه امین در همدان / برگزاری کارگاه آموزشی مبلّغین مدارس امین
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری کارگاه 2 روزه آموزشی روش کلاس داری برای مبلّغین مدارس امین در حوزه علمیه همدان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام کشوری دلاور گفت: این دوره با حضور استاد بیاتی از استادان  اعزامی اداره کل همکاری های تبلیغی معاونت تبلیغ قم برگزار می شود.

وی افزود: مدرسه امین مدرسه ای است که در چار چوب مدارس عادی آموزش و پرورش به صورت نمونه و الگو ، با مدیریت تبلیغی، تربیتی مورد تأیید حوزه علمیه فعالیت می کند.

کشوری هدف از راه اندازی مدارس امین را بستر سازی برای افزایش علمی و معنوی دانش آموزان و نهادینه شدن باور ها و رفتارهای اساسی دینی در آنها با بهره مندی از توانمندی های حوزه علمیه بیان کرد..

حجت الاسلام کشوری دلاور در ادامه محوریت آیات و روایات و سیره معصومین(ع) و استفاده از منابع اصیل اسلامی در تربیت دینی دانش آموزان؛ تقدم تزکیه بر تعلیم در برنامه ها و فعالیت ها، حرکت بر اساس منویات مقام معظم رهبری، محوریت روحانی در اجرای فعالیت های تربیتی و فرهنگی مدارس را از جمله  اهداف و سیاست های مدارس امین برشمرد.

وی ابراز داشت: در سال جاری طی تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش تعداد 23 مدرسه امین راه اندازی شده و در قالب سیاست های فوق، مبلّغین برادر و خواهر مشغول به فعالیت هستند که در تلاش هستیم در سال های آینده شاهد افزایش و فراگیری این طرح در سایر مدارس استان باشیم.
فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما