وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 09:58   |   کد مطلب: 14862
کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات همدان خبر داد:
اعزام 250 بانوی مبلغه در ماه مبارك رمضان
اعزام 250 بانوی مبلغه در ماه مبارك رمضان
کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات همدان از اعزام250 بانوی مبلغه درماه مبارك رمضان به سراسر استان خبر داد.

به گزارش نافع، فهیمه نیازی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 250 مبلغه به شهرها و روستاهای استان همدان اعزام می شوند که 15 نفر از این تعداد از بانوان مبلغه واساتید مجرب قم هستند.

نیازی با اشاره به اعزام مبلغان حوزوی در ماه مبارک رمضان، به خبرنگار شبنم ها گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله ماه مبارک رمضان، سازمان تبلیغات استان همدان طبق روال هرساله جهت تبلیغ در امور دین به اعزام مبلغین به بقاع متبرکه، مساجد برخی منازل می پردازد.

وی با اشاره به احساس نیاز به حضور مبلغان و بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی آن‌ها در طول ماه مبار رمضان، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که مردم از مبلغان در شهر و روستا دارند، به هر میزان که این استقبال بیشتر باشد آن‌ها می‌توانند بهره بیشتری را از این طلاب داشته باشند.

این کارشناس سازمان تبلیغات افزود: با توجه به جنگ نرم، وجود مبلغان خصوصا برای تبلیغ دینی در بین بانوان امری ضروری است و باید مبلغان در این زمینه با بیان شیوا و تسلط بر بیان مسائل دینی و فرهنگی در جامعه به امر تبلیغ بپردازند.

نیازی با بیان اینکه: توجه به سبک زندگی اسلامی،احکام و آموزه‎های قرآنی و توجه جدی به برنامه‌‏های قرآنی در رأس برنامه‏‌های مبلغان قرار دارد گفت هدف از اعزام مبلغین در این ایام  هدایت مومنین جهت امر عبادات و ترویج امور قرآنی است.

منبع:شبنم ها

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما