وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 تير 1394 ساعت 12:22   |   کد مطلب: 15176
شعار مرگ بر آمریکا مصداق مبارزه با طاغوت است
مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: ما باید یکبار دیگر به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری لبیک گفته و حمایت خود را ازمردم فلسطین و همچنین نفرت و انزجار از اسرائیل و آمریکا را با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاریم.

به گزارش نافع،  حجت الاسلام موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین گفت:روز قدس روز اتحاد امت اسلام است ما امروز اگر می خواهیم مشکلات فلسطین،یمن،سوریه،عراق وبحرین ودر یک کلام مشکلات امت اسلام حل شود چاره کار در اتحاد تمام مسلمین بر علیه کفار و مستکبرین است.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان تمسک به آیه *واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا*را بهترین گزینه وراه حل برای امت اسلام دانست وبیان کرد: یکی از دستورات قرآن کریم این است که امت اسلامی با یکدیگر متحد باشند ودست اتحاد یکدیگر بدهندکه مصداق همین آیه شریفه است .

وی با بیان اینکه خطاب این آیه مبارکه به ما و ملت ایران وخطاب به تمام ملتهای مسلمانان منطقه و جهان است افزود: دشمنان ونظام سلطه از این آیه استفاده کرده و با برادر کشی ودامن زدن به آتش جنگ در منطقه بین مسلمانان ایجاد تفرقه می کنند لذا امت اسلامی باید در این رابطه آگاهانه عمل کنند.

وی گفت:امروز استکبار جهانی به پشتوانه تفکر صهیونستی می خواهد بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند، عده ای از مسلمانان عده دیگر را تکفیر کنند، به جان هم بیافتند که متاسفانه به این هدف شوم خود نیز دست پیدا کرده اند ، مسلمانان باید اتحاد وهشیاری خود را در این رابطه حفظ کنند.

حجت الاسلام موسوی گفت:اتحاد ویکپارچگی تنها سلاح مهم ملتها در برابر قدرتهای تا به دندان مسلح است واین مهم می تواند در روز قدس که معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت نامگذاری کردند اتفاق بیافتد چرا که روز قدس نقطه مشترک تمام مسلمانان در مواجهه با دشمن واحد صهیونیسم قدار وکودک کش است.

 

وی با بیان اینکه امروز آمریکا بزرگترین طاغوت ودشمن اسلام در دنیا است افزود آمریکا بدون چون وچرا ازرژیم کودک کش وغاصب صهیونستی حمایت می کند امروزحمایت وجانبداری و تجاوز شیطان بزرگ ومتحدانش در منطقه از گروههای تروریستی که خود مولود آنها هستند کشورهای اسلامی را به چالش کشیده است.

مدیر حوزه های علمیه همدان خاطر نشان کرد :شعار مرگ بر آمریکا مصداق مبارزه با طاغوت است وبدون کفر به طاغوت وشیطان بزرگ که مسبب تمام مشکلات جهان اسلام است تمسک به عروه ی وثقای الهی امکان پذیر نیست بنابراین امت اسلام در روز قدس با شعار مرگ بر آمریکا ومرگ بر صهیونیسم بار دیگر انزجار امت اسلامی را بر سر سلطه گران غرب وشرق فریاد خواهد زد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا باید در روز قدس سر داده شود گفت مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل فرمودند خط امام ره باید حفظ شود واگر احدی بخواهد از آن تخطی کند باید با قدرت در مقابل او ایستاد ویکی از اهداف وخط اصلی امام امت همانا شعار مرگ بر آمریکا است.

موسوی اصفهانی گفت: ما باید یکبار دیگر به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری لبیک گفته وبا حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را ازمردم فلسطین و همچنین نفرت و انزجار از اسرائیل و آمریکا را با شعارمرگ برآمریکا و اسرائیل به نمایش گذاریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در پایان گفت: برما لازم است که به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری لبیک گفته وپیرو جوان ،زن ومرد با هم در روز قدس شرکت کنیم وباوحدت وهمدلی اتحاد امت واحده اسلامی را به رخ سلطه گران غرب بکشیم ودر این راستا حوزه علمیه استان همدان هم به تبعیت از امام ورهبری ودلسوزان نظام در این رستاخیز عظیم پیشگام خواهد بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما