وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 12377
رحماندوست با کارگاه شعر کودک به همدان می آید
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: کارگاه تخصصی شعر کودک و نوجوان با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می شود.

به گزارش نافع به نقل از  زنگ اول، مریم زندی در گفتگویی اظهار داشت: با پیگیری‌های خانه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری استان همدان، کارگاه تخصصی شعر کودک و نوجوان با حضور مصطفی رحماندوست شاعر برجسته کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارگاه که 15 بهمن ماه در سینما قدس همدان و با حضور شاعران کودک و نوجوان استان برگزار خواهدشد، به مباحثی پیرامون شعر کودک و نوجوان از زبان این شاعر همدانی اختصاص خواهدداشت و در بخش دیگری از این نشست نیز شاعران کودک و نوجوان استان اشعار خود را قرائت خواهند کرد.

رحماندوست با کارگاه شعر کودک به همدان می آید

زندی یادآورشد: در نشستی دیگر که به همت خانه تصویرسازی این حوزه و با حضور مصطفی رحماندوست صبح روز چهارشنبه 15بهمن‌ماه برگزار می‌شود، تصویرسازان استان تعدادی از گزیده اشعار این شاعر کودک‌سرا را به تصویر کشیده تا ضمن بزرگداشت این شاعر، نمایشگاهی نیز از این آثار در نگارخانه حوزه برپا شود.

گفتنی است، دکتر مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده، و مترجم آثار کودک و نوجوان، بیش از 180 جلد کتاب تالیف و ترجمه کرده است که می‌توان به «بابا آمد نان آورد، صدای ساز می آمد، نگهبان چشمه، قصه دو تا لاک پشت تنها و...» اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما