وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:05   |   کد مطلب: 13323
شهرداری و راهنمایی و رانندگی تویسرکان پاسگو باشند:
مطالبات مردمی برای دوطرفه شدن خیابان حافظ غربی در تویسرکان
	مطالبات مردمی برای دوطرفه شدن خیابان حافظ غربی در تویسرکان
حدود چند سال است که خیابان حافظ غربی شهرستان تویسرکان یک طرفه شده است و مشکلات بسیاری برای رفت وآمد اهالی خیابان حافظ غربی،شهرک قایم، شهرک وحیدیه، شهرک نیروی انتطامی ، بلوار بهشت زهرا واهالی روستای آرتیمان ایجادکرده است به نحوی که اهالی تقریبا نیمی از شهرستان تویسرکان مجبورند برای رفت وآمد شهر را دور بزنند .

به گزارش نافع،  به نقل از رودآور، هادی حسنود خبرنکار افتخاری این سایت، برای خوانندگان خوب رودآور، نوشت: حدود چند سال است که خیابان حافظ غربی شهرستان تویسرکان یک طرفه شده است و مشکلات بسیاری برای رفت وآمد اهالی خیابان حافظ غربی،شهرک قایم، شهرک وحیدیه، شهرک نیروی انتطامی ، بلوار بهشت زهرا واهالی روستای آرتیمان ایجادکرده است به نحوی که اهالی تقریبا نیمی از شهرستان تویسرکان مجبورند برای رفت وآمد شهر را دور بزنند .
و با مصرف هزینه بیشتر در سوخت وزمان در تمامی ایام سال و بیست وچهار ساعت شبانه روز حتی اگر اتومبیلی هم در خیابان حافظ غربی رفت و آمد نکند همچنان شهر را دور بزنند. زیرا در ساعاتی از شبانه روز و ایامی در هفته اصلا خودرویی در این خیابان عبور نمی کند که مردم را مجبور می کنند شهر را دور بزنند. ((در تصاویر نیز مشاهده می کنید که در خیابان عملا خودرویی وجود ندارد.))

حال اهالی خیابان حافظ غربی و شهرکهای قایم،نیروی انتظامی و وحیدیه و روستای آرتیمان از شهرداری تویسرکان و شورای ترافیک شهرستان تویسرکان تقاضامند هستند که به این پیشنهادات توجه کنند:

1- برای خیابان حافظ غربی زمان یک طرفه شدن قرار دهند و در ایام تعطیلات وساعات میانی روز و پایانی شب این خیابان دو طرفه شود.

2- علت اصلی یک طرفه شدن خیابان حافط غربی ترافیک این خیابان نیست بلکه شلوغی چهار راه حافظ می باشد. آیا بهتر نبود به جای خیابان حافظ غربی که از ابتدای پارک نبوت تا چهار راه حافظ درحدود چند کیلومتر یک طرفه شده است و راه دسترسی بیش از نیمی از مردم شهرستان تویسرکان به مرکز شهر می باشد خیابان حافظ شرقی از ابتدای سه راهی خیابان فردوسی تا چهار راه حافظ یک طرفه میشد؟ که در حدود پانصد متر است و با این کار خیابان حافظ شرقی تمام نرافیک چهار راه حافظ را تخلیه می کرد.

3- آیا بهتر نیست خیابان حافظ غربی از ابتدای تقاطع  ولایت - فاطمیه تا چهار راه حافظ یک طرفه میشد که مسیر کوتاه تری است؟

4- آیا بهتر نیست ایستگاه تاکسی شهرک قایم از ابتدای چهار راه حافظ به ابتدای خیابان فاطمیه منتقل شود تا از ترافیک چهار راه حافظ کاسته شود؟

دیدگاه شما