وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 تير 1394 ساعت 14:34   |   کد مطلب: 15267
پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان طي اطلاعيه اي محدوديت هاي ترافيكي روز عيد سعيد فطر را اعلام کرد.

به گزارش نافع، در متن اين اطلاعيه آمده است:

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات هم استاني هاي عزيز و به منظور برگزاري هر چه با شكوه تر نماز عيد فطر و پيشگيري از وقوع تصادفات و گره هاي ترافيكي، محدوديت هاي ترافيکي به شرح ذيل اجرا خواهد شد:

1-     تردد از ساعت 5 صبح تا پايان نماز عيد سعيد فطر در بلوار مفتح از تقاطع تختي به سمت ميدان مفتح و بلعكس ممنوع و اين معابر جهت توقف اتوبوس هاي سازمان اتوبوسراني همدان در نظر گرفته شده است.

2-     توقف وسايل نقليه شخصي از ساعت 5 صبح تا پايان نماز عيد سعيد فطر در بلوار مفتح ممنوع بوده و در صورت توقف وسايل نقليه با جرثقيل حمل خواهد شد .

3-     تردد از بلوار مفتح و همچنين بلوار شهيد چيت سازيان به سمت بالاي تپه مصلي از ساعت 5 صبح تا پايان برگزاري نماز عيد فطر ممنوع مي باشد.

4-     ضلع غربي بلوار شهيد چيت سازيان جهت پارك خودروهاي شخصي پيش بيني شده است و از همه رانندگان عزيزي كه با خودرو هاي شخصي جهت اقامه نماز عيد فطر مراجعه مي نمايند درخواست مي گردد خودرو هاي خود را در فضاي پيش بيني شده پارك نموده  و از ايجاد سد معبر و راه بندان جلوگيري نمايند .

5-     هماهنگي كامل با سازمان اتوبوسراني و تاكسيراني در جهت انتقال نمازگزاران عزيز به مصلي و بلعكس انجام پذيرفته و از نمازگزاران گرامي درخواست مي گردد حدالامكان از وسايل نقليه عمومي جهت تردد به مصلي برگزاري نماز عيد فطر استفاده نمايند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما