وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 2 شهريور 1394 ساعت 17:08   |   کد مطلب: 16041
محدوديت هاي ترافيکي روز سفر رياست جمهوري در همدان
پليس راهور استان همدان به منظور حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور و نظم دهي در استقرار خودروهاي عمومي، محدوديت هاي ترافيکي روز سه شنبه 3 شهریور را اعلام کرد.

به گزارش نافع، با توجه به برنامه ريزي در جهت حضور با شکوه هم استاني هاي عزيز در مراسم استقبال از رياست محترم جمهوري و نظم دهي در استقرار خودروهاي عمومي که از شهرستان ها استان به همدان اعزام مي گردند پليس راهور با هماهنگي دستگاه هاي ذيربط برنامه ريزي لازم را در خصوص استقرار اين خودروها انجام داده که به شرح ذيل مي باشد.

اتوبوسها و ميني بوس هايي که از شهرستان ملاير جهت شرکت در مراسم به همدان اعزام گرديده اند در حدفاصل تقاطع سعيديه تا ميدان بعثت و خودروهاي عمومي اعزامي از شهرستان تويسرکان در لاين مقابل يعني حدفاصل ميدان بعثت تا تقاطع سعيديه مستقر خواهند شد .

اتوبوسها و ميني بوس هاي اعزامي از شهرستان نهاوند نيز در حدفاصل تقاطع سعيديه و سه راهي هنرستان در هر دو لاين رفت و برگشت استقرار پيداخواهند کرد.

خودروهاي عمومي اعزامي از شهرستان رزن در حدفاصل ميدان مدرس تا ميدان پژوهش و خودرو هاي اعزامي از شهرستان کبودرآهنگ در لاين مخالف يعني حدفاصل ميدان پژوهش بعد از پمپ بنزين تا ميدان مدرس مستقر خواهند شد .

خودروهاي اعزامي از شهرستان فامنين هم از درب ورودي دانشگاه بوعلي واقع در بلوار شهيد احمدي روشن وارد محوطه دانشگاه شده و در داخل دانشگاه بوعلي سينا مستقر خواهند شد.

ميني بوس ها و اتوبوسهاي اعزامي از شهرستان بهار در بلوار شهيد فهميده حدفاصل ميدان پژوهش تا ميدان قائم و خودروهاي عمومي اعزامي از شهرستان اسدآباد در مسير مقابل در بلوار شهيد فهميده حدفاصل ميدان قائم تا ميدان پژوهش مستقر خواهند شد.

لازم به ذکر است برابر هماهنگي هاي بعمل آمده اتوبوس هاي درونشهري همدان نسبت به انتقال هم استاني هاي عزيز از محل هاي اعلامي استقرار اتوبوس ها و ميني بوس ها تا محل برگزاري مراسم استقبال از رياست محترم جمهور و بلعکس اقدام خواهند کرد.

با توجه به پيش بيني استقبال گسترده از رياست محترم جمهور ، پليس راهور محدوديت هاي ترافيکي را در روز سه شنبه ( فردا ) به اجرا در خواهد آورد که اين محدوديتها به شرح ذيل به عرض ميرسد:

توقف و تردد وسايل نقليه از ساعت 0630 صبح فردا نا پايان مراسم در خيابان پاستور ، تقاطع پاستور ، خيابان ورزش و خيابان ميرزاده عشقي حدفاصل سه راهي شکريه تا سه راهي هنرستان ممنوع مي باشد در صورت توقف وسايل نقليه توسط جرثقيل حمل خواهند شد .

توقف و تردد وسايل نقليه در طول مسير حرکت رياست محترم جمهور ممنوع مي باشد از همشهريان عزيزمان درخواست مي کنيم حدامکان فردا کمتر از وسايل نقليه شخسي استفاده نکنند به ويژه عزيزاني که قصد حضور و شرکت در مراسم استقبال از رياست محترم جمهور را دارند.

مسافرين عزيز از نصب چادر و پارک خودرو در ضلع شمالي ميدان باباطاهر ، ضلع شرقي پارک ايرانيان که جزء مسيرهاي احتمالي عبور شخصيت مي باشد جدداً خودداري کنند.

کساني که از وسيله نقليه شخصي استفاده مي کنند وسايل نقليه خود را در محل هايي با فاصله مناسب و در مکان هايي که مشکلات ترافيکي ايجاد نميکند پارک نمايند.

تردد موتورسيکلت همانند خودرو در طول مسيرهاي انجام محدوديتهاي ترافيکي اعلام شده ممنوع است در صورت تردد و يا توقف موتور سيکلت در اين مسير ها موتورسيکلتها توسط مامورين راهنمايي و رانندگي متوقف و به پارکينگ منتقل خواهند شد .

در پايان از همه مردم شريف و فهيم استان همدان در خواست مي شود با همكاري با مامورين پليس راهور ما را در اجراي هر چه بهتر طرح ترافيكي سفر رياست محترم جمهور ياري نمايند. 

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما