وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 07:50   |   کد مطلب: 13375
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان:
پل بعثت همدان تاپایان اردیبهشت به بهره برداری می رسد
پل بعثت همدان تاپایان اردیبهشت به بهره برداری می سد
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان گفت: محور شرق به غرب پل بعثت نیز آسفالت خواهد شد و کل پل تا پایان اردیبهشت به بهره برداری می رسد.

به گزارش نافع، "عباس صوفی" یکشنبه 17 اسفند در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان، اظهار کرد: قبل از پایان سال روگذر و میدان بعثت آسفالت و افتتاح می شود و قسمت زیرگذر پل بعثت سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: محور شرق به غرب پل بعثت نیز آسفالت خواهد شد و کل پل تا پایان اردیبهشت به بهره برداری می رسد.

صوفی از انتقال ایستگاه اتوبوس و ون های شهرک مدنی خبر داد و گفت: از سال جدید اتوبوس ها و ون های شهرک مدنی به پایانه سرگذر انتقال می یابد.

وی خاطرنشان کرد: 2 طرح در ابتدای میدان رسالت و ورودی کوی محمدیه و امیرکبیر در حال انجام است همچنین 18 پله برقی و 11 آسانسور برای پل های عابر سطح شهرخریداری و نصب خواهد شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان با اشاره به طرح ساماندهی ترافیک آرامستان در پنجشنبه آخر سال نیز گفت: باید طوری مدیریت شود که در عین حالی که روانسازی ترافیکی صورت می گیرد برای شهروندان محدودیت های زیادی ایجاد نشود.

صوفی در خصوص مشکلات ترافیکی میدان بار همدان اظهار کرد: سایت جدید میدان بار همدان نیازمند 300 میلیارد تومان هزینه است که مکان آن مشخص شده و هفته آینده سرمایه گذار وارد کار می شود و این پروژه 3سال زمان می برد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما