وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 10:06   |   کد مطلب: 14566
 پيشرفت 95 درصدي پل چپگرد شهيد سعید قهاري در همدان
شهردار همدان گفت: پل چپگرد تقاطع غيرهمسطح شهيد سعيد قهاري از پيشرفت 95 درصدي برخوردار است

به گزارش نافع، سيدمصطفي رسولي با بيان اين مطلب افزود: پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد سعيد قهاري در دو مرحله پل راست و چپگرد اجرا شده كه پل راستگرد آن سال گذشته زير بار ترافيك رفت و پل چپگرد آن نيز با توجه به پيشرفت 95 درصدي تا پايان تابستان به بهره‌برداري مي‌رسد.

رسولي با اشاره به اينكه پل چپگرد تقاطع غيرهمسطح شهيد قهاري داراي دو شيب‌راهه (رمپ) است، اظهار كرد: عمليات اجرايي هر دو رمپ به طور كامل اجرايي و يك لايه آسفالت آن نيز انجام شده است.

وي اضافه كرد: از 17 دهانه عرشه پل چپگرد بتن‌ريزي 16 دهانه انجام شده و دهانه آخر در حال بتن‌ريزي است.

شهردار همدان از شروع نصب قرنيز و هندريل پروژه نيز خبر داد و يادآور شد: در حال حاضر نصب قرنيز با 60 درصد و هندريل با 50 درصد در حال انجام است.

سيدمصطفي رسولي با بيان اينكه پايه‌هاي چراغ‌هاي روشنايي پل چپگرد در حال ساخت و آماده براي نصب است، افزود: با اتمام بتن‌ريزي و به مقاومت رسيدن دهانه آخر پل كار ايزولاسيون كردن روي پل انجام و به دنبال آن شروع عمليات آسفالت‌ريزي نيز اجرا خواهد شد.

رسولي ضمن قدرداني از صبر و همكاري شهروندان در اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد قهاري اظهار كرد: براي شروع سال تحصيلي اين تقاطع به طور كامل به بهره‌برداري خواهد رسيد و اين پروژه نيز هديه مديريت شهري به شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما