وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 11:20   |   کد مطلب: 12764
به مناسبت دهه مبارک فجر:
همدانی‌ها پا به رکاب شدند
همدانی‌ها پا به رکاب شدند
همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور اقشار مختلف مردم در استان همدان برگزار شد.

به گزارش نافع،به نقل از همدان ورزش ؛ دوچرخه سواران از ساعت نه و سی دقیقه صبح امروز مسیرهای امامزاده عبدالله به میدان امام خمینی(ره)، خیابان بوعلی، آرامگاه بوعلی، خیابان پاستور و در پایان ورزشگاه قدس را رکاب زدند.

در این همایش باشکوه بالغ بر 250 نفر از جمله دانش آموزان، کارمندان، اصحاب رسانه و دیگر اقشار جامعه شرکت کردند که این نشان از علاقه همدانی ها به دوچرخه سواری و داشتن هوایی پاک و سالم است.
گفتنی است در برگزاری این مراسم نمایندگان دستگاه ها و ارگان های مختلف از جمله فرمانداری همدان، اداره کل ورزش و جانان استان همدان، دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، آموزش و پرورش استان همدان، صدا و سیمای مرکز همدان، شهرداری همدان، بسیج دانشجویی، پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان، مرکز فوریتهای پزشکی همدان و نیروی انتظامی استان همدان به هیئت دوچرخه سواری استان همدان یاری رساندند.
همچنین در پایان با حضور مدیرکل و معاونت ورزش همگانی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، ، رئیس و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان در کنار مسئولین هیئت دوچرخه سواری از شرکت کنندگان به قید قرعه با اهدای جوایز نفیس و ارزنده تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است که هیئت دوچرخه سواری استان همدان امسال 11 همایش همگانی دوچرخه سواری از جمله همایش های روز قلب، روز بدون خودرو، هفته تعاون، دفاع مقدس، روز جهانگردی و غیره را به مناسبت های مختلف و در مسیر های مختلف در همدان برگزار کرد که در این راستا دستگاه ها همکاری های خوبی را به عمل آورده‌اند.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما