وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 فروردين 1394 ساعت 11:17   |   کد مطلب: 13941
درخواست های هیئت دوچرخه سواری استان همدان ازفدراسیون دوچرخه سواری
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان از درخواست ارتقای سطح مربیگری و داوری و فعال کردن رشته تریال و BMX در سطح استان را از مهمترین برنامه‌‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در سال 94 اعلام کرد.

به گزارش نافع، علی ثقفی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت دوچرخه‎سواری استان همدان با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری همدان برنامه‌های خود را در دوره جدید بر مبنای تقویت ساختار اداری و تشکیلاتی، امور اداری و بایگانی، تشکیل پرونده‌های ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان و همچنین توجه ویژه به استعدادیابی، پشتوانه‌سازی، امور زیرساختی و در نهایت قهرمان‌پروری استوار کرده است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 8 همایش همگانی دوچرخه‎سواری در همدان برگزار شد، افزود: فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در بخش همگانی در سال 1393 مشتمل بر برگزاری همایش‌ها، مسابقات استعدادیابی و مدارس دوچرخه‌سواری بوده است.

ثقفی با اشاره به اینکه در همایش‌های همگانی دوچرخه‎سواری همدان 595 نفر حضور داشتند، گفت: همایش‌های دوچرخه‎سواری به مناسبت‎های مختلف از جمله هفته تعاون، روز جهانگردی، هفته گردشگری، هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در طول سال گذشته هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان موفق به برگزاری 3 مرحله مسابقه استعدادیابی کرد که در مجموع 113 نفر ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و 87 نفر از این تعداد را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می‎دادند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اعلام اینکه سال گذشته مدرسه دوچرخه‌سواری همدان در دو بخش آقایان و بانوان تاسیس شد، اظهار داشت: در گام نخست 48 ورزشکار آقا و 28 ورزشکار خانم در این مدرسه ثبت‎نام کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری همدان در بخش قهرمانی در سال گذشته مشتمل بر اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف و دو بخش آقایان و بانوان است، گفت: اعزام‌‌های صورت گرفته در رشته‌های مختلف بوده است.

ثقفی با بیان اینکه در بخش حرفه‌ای نیز دوچرخه‌سوارانی از استان همدان به مسابقات لیگ اعزام شده‌اند، تصریح کرد: لیگ کورسی (پیست و جاده) و لیگ کوهستان از جمله مسابقاتی بوده که ورزشکاران همدانی اعزام شده‌اند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان بیان کرد: بهنام آرین در رده سنی بزرگسالان و اعزامی به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی، کسری قیاسی در رده سنی جوانان و اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و رامین داعی دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان از جمله اعضای ملی‌پوش دوچرخه‎سوارانی استان همدان در سال گذشته بودند.

وی از برگزاری 12 همایش همگانی دوچرخه‌سواری در سال 94 در استان همدان خبر داد و گفت: جذب اسپانسر به عنوان حامی مالی در ابتدای سال 94 برای تیم‌های باشگاهی و هیئت دوچرخه‌سواری در اولویت‌های امسال قرار دارد.

ثقفی برگزاری انتخابی قهرمانی استان برابر با تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، درخواست ارتقای سطح مربیگری و داوری در سطح استان از طریق فدراسیون دوچرخه‌سواری، تشکیل کلاس مربیگری بانوان و آقایان به میزبانی همدان، تلاش در تقویت همگانی شدن رشته دوچرخه‌سواری در سطح استان و تقویت و فعال کردن رشته تریال و BMX در سطح استان را از مهمترین برنامه‌‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در سال 94 اعلام کرد.

منبع:تسنیم

 انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما