وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 07:59   |   کد مطلب: 12924
همدان میزبان مسابقات جایزه بزرگ تریال کشور شد
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان از برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ تریال کشوری به میزبانی همدان خبر داد.

به گزارش نافع، علی ثقفی گفت: همزمان با هشتمین جشنواره زمستانی استان همدان مسابقات کشوری جایزه بزرگ تریال از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری به همدان واگذار شده است.

وی افزود: هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در صدد برگزاری هرچه باشکوه این مسابقه در استان است.

ثقفی با بیان اینکه این رقابت‌ها یکشنبه سوم اسفند ماه آغاز و در دو روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ تریال کشوری در دو کلاس 20 و 26 و در بوستان ارم شهر همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان تاکید کرد: نحوه اطلاع‌رسانی و چگونگی اعزام تیم‌ها با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت گرفته و هیئت‌های استانی تا پنجشنبه برای حضور در این رقابت‌ها فرصت ثبت‌نام و اعلام حضور دارند.

ثقفی با بیان اینکه پیش‌بینی ما حضور حداقل 30 تریال‌سوار حرفه‌ای در این مسابقات است، اظهار داشت: به نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب یک میلیون تومان، 750 هزار تومان و 500 هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقات در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج اسکان می‎یابند، بیان کرد: به نفرات حاضر در این دوره از رقابت‌ها یادبود شرکت در مسابقات و همچنین لوح و یادبود جشنواره زمستانی همدان اهدا می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما