وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 09:34   |   کد مطلب: 15458
در جریان مسابقات فوتسال دسته جات آزاد در بازی فینال، در پی یک درگیری بینی مربی کنگاور دچار شکستگی شد و بازی با نزاع دسته جمعی تماشاچیان و بازیکنان دو تیم ناتمام ماند.

به گزارش نافع،به نقل از رودآور، در جریان مسابقات فوتسال جام رمضان دسته جات آزاد در بازی فینال بین دو تیم شهید مؤمنی زاده کنگاور و تیم دوستان تویسرکان که در روز یکشنبه هفته جاری در سالن الغدیربرگزار درگیری فیزی رخ داد.

بازی تا پنج دقیقه پایانی نیمه دوم با نتیجه 3بر 2 به سود تیم دوستان در حال پیگیری بود با جنجال آفرینی یکی از بازیکنان تیم دوستان وعدم مدیریت لازم مسئولان برگزاری و نیز ورود مربی تیم کنگاور و دخالت وی و ورود تماشاچیان به داخل زمین درگیری فیزیکی رخ داد.

در این درگیری بینی مربی کنگاور دچار شکستگی شد و بازی با نزاع دسته جمعی تماشاچیان وبازیکنان دو تیم ناتمام ماند.

حال چه شخص با اشخاص حقوقی و یا ارکانی باید  پاسخگوی حادثه پیش آمده باشند چرا که با توجه به حساسیت بازی فینال هماهنگی لازم برای نظم دهی مسابقه از سوی مسئولان امر صورت نگرفته بود.

به گفته قاسمی سرپرست تیم کنگاور، مسئولان این تیم قرار است فردا هفتم مردادماه برای رسیدگی به حادثه رخ داده به تویسرکان سفر کنند، نتیجه این رفت و آمدها در سایت رودآور به زودی منتشر می شود.

 قبل از این دیدار دربازی رده بندی تیم سرکان با نتیجه 3بر1 تیم اتحاد شهرک را شکست داد و به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

 نتیجه بازی نیمه تمام دو تیم در دیدار فینال توسط کمیته انظباطی هیات فوتبال به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما