وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 15:43   |   کد مطلب: 8626
معرفی برترین های مسابقات فوتسال جام رمضان در تویسرکان
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: مسابقات فوتسال ادارات، روستایی عشایری و دسته جات آزاد تحت عنوان جام رمضان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

یانوش سلیمانی در گفت و گو با خبرنگارنافع درتویسرکان ،  اظهار کرد: در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی، مسابقات فوتسال روستایی عشایری، اداراتو دسته جات آزاد جام رمضان شهرستان تویسرکان از نوزدهم تیرماه سال جاری همزمان در سالن های قائم و الغدیر برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری فینال مسابقات در شب گذشته عنوان کرد: در بخش فوتسال روستایی عشایری هشت تیم حضور داشتند که در پایان پس از انجام ۱۶ بازی تیم روستای اشتران مقام اول، تیم روستای نقده مقام دوم و تیم روستای کریم آباد مقام سوم را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: در مسابقات فوتسال ادارات نیز هفت تیم شرکت کردند که پس از انجام ۱۳بازی تیم های مخابرات، سپاه و ورزش و جوانان به ترتیب جایگاه اول تا سومی را به دست آوردند.

سلیمانی گفت: در سری مسابقات جام رمضان و در بخش دسته جات آزاد نیز ۹ تیم شرکت کردند و این مسابقات با انجام ۲۰ بازی پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه در این گروه تیم شهید فهمیده جایگاه نخست را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: اندیشه سازان مقام دوم و فرهنگیان مقام سوم فوتسال دسته جات جام رمضان را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان ابراز کرد: در اختتامیه این دوره از مسابقات که فرماندار ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و تنی چند از مسئولان برگزار شد از تیم های اول تا سوم هر رده با اهداء جوائزی تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه شما