وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 11:06   |   کد مطلب: 8187
مسابقات فوتسال جام رمضان در ملایر برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: با حلول ماه مبارک رمضان، با همت کمیته فوتسال و هیئت فوتبال ملایر یک دوره مسابقه فوتسال جام رمضان برگزار می شود.

مهدی رضایی در گفت وگو با خبرنگار نافع در ملایر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این مسابقات در ۲ رده بین ۱۲ تیم از ادارات دولتی و ۱۶ تیم از دسته جات آزاد از ۱۳ تیرماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت ۲۰ شب  در سالن شهید روحیان ملایر ادامه دارد، ابراز کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور معاونت فرمانداری ویژه ملایر ،رییس و اعضای شورای شهر ملایر و نیز تماشاچیان پر شور و علاقمند برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر تصریح کرد: در این مسابقات هر شب بین تماشاچیان بروشورهایی درباره آسیب‎ها و مضرات مواد مخدر تقسیم شده و به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا می شود.

وی افزود: در پایان این مسابقات مراسم اختتامیه ویژه ای برگزار شده و به ۳ تیم از هر گروه کاپ قهرمانی و جوایز نفیسی اهدا می شود.

رضایی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه نیز از بین شرکت کنندگان در این مراسم سه نفر به قید قرعه انتخاب و هدیه سفر به مشهد مقدس به آنها اهدا می‎شود.

دیدگاه شما