وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 08:24   |   کد مطلب: 12710
اخبار کوتاه از گوشه و کنار تویسرکان
سایت خبری تحلیلی رودآور بنا دارد اخبار کوتاه مربوط به شهرستان تویسرکان را هر هفته در قالب یک بسته خبری برای خوانندگان محترم رودآور منتشر کند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور،بنا دارد اخبار کوتاه مربوط به شهرستان تویسرکان را هر هفته در قالب یک بسته خبری برای خوانندگان محترم رودآور منتشر کند.در این بخش اخبار ارسالی از سوی خوانندگان خوب و محترم رودآور نیز انتشار می یابد.

به مناسبت در گذشت شاعر و نویسنده تویسرکانی (سید حسین شیخ الاسلامی تویسرکانی)

چندی پیش شاعر گرانقدر حسین شیخ الاسلامی تویسرکانی سراینده شعرهای زیبا و دلنواز محلی تویسرکانی و نویسنده چندین کتاب در گذشت. اما متاسفانه مسولین شهرستان تویسرکان نکته ایی ارزشمند را فراموش کردند. وآن عدم برنامه ریزی برای در نطرگرفتن مکانی مناسب در جوار آرامگاه سید رضی الدین آرتیمانی  به عنوان مقبره الشعرا بود. مکانی که با همت اداره میراث فرهنگی شهرستان تویسرکان و اداره ارشاد اسلامی تویسرکان می تواند محیطی فرهنگی و یادمانی تاریخی برای نسل های آینده باشد. امیدواریم که مسولین با آینده نگری در جهت ایجاد مقبره شعرا و فرهنگیان در جوار آرامگاه شاعر گرانقدر ایرانی سید رضی الدین آرتیماتی کوشا باشند./ علی صدیق

 

برنامه های فرهنگی ورزشی برگزار شده "بمناسبت دهه مبارک فجر" در تویسرکان:

* از سری مسابقات فوتسال ادرات که در روز چهار شنبه مورخ 15/11/93 برگزار شد نتایج ذیل کسب شد :

اداره ورزش و جوانان 3 ---- سپاه ناحیه 0

دانشگاه آزاد 3---- کمیته داوران 6

اداره مخابرات 3 ---- اداره آموزش و پرورش 6

 بانک مسکن 9 ---- نظام مهندسی 2

 

**     از سری مسابقات آموزشگاه های استان جهت انتخابی کشور که در روز چهارشنبه مورخ 15/11/93 در محل زورخانه سجادی برگزار و در پایان نتایج ذیل کسب شد:

نوجوانان :

حسین خدابخشی : مقام اول در قسمت دو میل، سه میل و چهار میل

احمدرضا ظاهری : مقام اول در قسمت کشتی

جوانان :

مهدی دباغی : مقام اول در قسمت چرخ چمنی و تیز

سید میلاد میرمعینی : مقام اول در قسمت سه میل و چهار میل

رضا اسماعیل بگی : مقام اول در قسمت دو میل/زنگنه

مکان های در شهر تویسرکان که نیاز مبرم به نرده حفاظ دارند

در حدود 30 سال است که در سطح شهرستان تویسرکان مکان های که نیاز مبرم به نرده حفاظ دارد تا از حوادثی که رخ خواهد داد جلوگیری شود اما متاسفانه نسبت به این مسئله کم لطفی می شود ونسبت به زدن حفاظ شهرداری اقدامی انجام نداده است از مسئولین محترم شهر خصوصا شهرداری که این مسئولیت به عهده اوست.

تصویر اول مربوط به سرویسر بهداشتی در پارک نبوت است که پشت بام این سرویس بهداشتی سقفش هم تراز چمن  پارک است و این پارک محل تفریح و بازی و مسافرین هست و سه طرف آن نیاز مبرم به حفاظ دارد و  تصویر دوم و سوم نمودار مططالب گفته شده می باشد.

تصویر چهارم و پنجم هم در ابتدای خیابان حافظ غربی روبروی باغچه سلیمی می باشند که 30 سال است که بدون حفاظ رها شده و اقدامی صورت نگرفته است .در اینجا از شهردار محترم تشکر و قدردانی می گردد که یک مورد که تا کنون چندین حادثه اتفاق افتاده و نسبت به حفاظ آن اقدام نموده است خواهشمند است که تا حوادثی پیش نیامده است نسبت به حفاظ مکانهای یادشده اقامی صورت گرددو علاج واقعه را قبل از وقوع باید انجام داد/ حسنوند.

 

 

تصاویر تکمیلی: 
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما