وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 23 دى 1393 ساعت 14:57   |   کد مطلب: 12124
فردا یک مدرسه با قهرمان دوچرخه سواری آسیا همدردی خواهد کرد
فردا تمامی دانش آموزان دبستان آیت الله معصومی همدان در اقدامی خودجوش موهای خود را برای همدردی با قهرمان دوچرخه سواری آسیا خواهند تراشید.
به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش چندی پیش بود محمدرضا قادری قهرمان دوچرخه سواری استان دچار بیماری سرطان شد و در همان روزهای اول نیز جمعی از مسئولان ورزش استانی و کشوری به همراه تعدادی از اصحاب رسانه در دیداری صمیمی به عیادت محمدرضا قادری دوچرخه سوار سرطانی استان رفتند و از این ورزشکار قهرمان دلجویی نمودند.
این بار نوبت دانش آموزان دبستان آیت الله معصومی همدان با معلم قهرمان خود همدردی کنند و قرار است فردا بدون اطلاع قبلی همگی با سرهای تراشیده در کلاس های خود حاضر شوند .
حدود 300 نفر از بچه های مدرسه که معلم خود را به مانند پدر دوست دارند نشان خواهند داد همواره ورزشکاران و معلمین که برای موفقیت آنان در این دیار تلاش می کنند هرگزفراموش نخواهند شد.
رییس هیات دوچرخه سواری استان در این خصوص گفت: تلاش ما بر این است که امید را به زندگی این قهرمان بازگردانیم و این فعالیت نیز کاملا خودجوش بوده و دانش آموزان از روی محبتی که به معلم خود داشته اند سرهای خود را تراشیده اند.
وی ادامه داد: برای مراسم فردا از مسولین آموزش و پرورش ، اداره کل ورزش و جوانان وشورای شهر و جمعی از خانواده دوچرخه سواری نیز دعوت کرده ایم تا در این فعالیت انسان دوستانه حضور یابند.
ثقفی با بیان اینکه هدف ما روحیه دادن به این معلم و ورزشکار عزیز است گفت: خوشحالم از اینکه با این حرکت هرچند کوچک بتوانیم روحیه این قهرمان ارزنده را تقویت کرده و وی را به فعالیت بیشتر آموزشی و پرورشی تشویق کنیم.
انتهای پیام /
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما