وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 10:55   |   کد مطلب: 13102
اعلام اسامی فینالیست های مسابقات تریال جایزه بزرگ کشور در همدان
نفرات راه یافته به دیدار نهایی رقابت های رشته دوچرخه سواری تریال جایزه بزرگ کشور شامگاه یکشنبه با ارزیابی و جمع بندی کادر داوری مشخص شدند.

به گزارش نافع، رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت: در کلاس 20 این مسابقات مصطفی عباس زاده با 6.5 خطا از خراسان رضوی، مهدی پیوندی با 10 خطا از لرستان، جواد رحیمی با 12 خطا از همدان، فرزین ریسی با 12 خطا از اصفهان، مجید بهشتی با 13 خطا از قزوین، محمد شهبازی با 15 خطا از تهران، مهدی برنوس با 17 خطا از همدان و کیانوش شریعتی با 17 خطا از کرمانشاه به مرحله فینال راه یافتند.

علی ثقفی افزود: همچنین در کلاس 26 این رقابت ها، محمدرضا آزادی با هشت خطا از اصفهان، امیر محمدی نژاد با 10 خطا از تهران، مهدی بهرامی با 22 خطار از تهران و محمدامین صیدی با 34 خطا از مرکز به دیدار نهایی صعود کردند.

وی اضافه کرد: در این پیکارها 32 دوچرخه سوار از استان های تهران، کرمانشاه، اصفهان، مرکزی، کردستان، خراسان رضوی، قزوین، لرستان، قم، خوزستان، مازندران و همدان حضور دارند.

ثقفی خاطرنشان کرد: فینال این رقابت ها روز دوشنبه در بوستان ارم شهر همدان برگزار می شود.

نفرات برتر این رقابت ها ضمن ارزیابی امتیاز آنها، به اردوی تیم ملی تریال کشور دعوت می شوند.

این مسابقات در چارچوب برنامه های هشتمین جشنواره زمستانی استان همدان در حال برگزاری است.

هشتمین جشنواره زمستانی همدان با عنوان 'کرسی های مادستان و شادی های زمستان' از پنجم بهمن ماه سالجاری آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما