وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 دى 1393 ساعت 11:04   |   کد مطلب: 12065
در بازدید اعضای كميسيون خدمات شهري شورای شهر همدان
مشکلات حصار امام خمینی(ره) بررسی شد
رئيس كميسيون خدمات شهري، مسئولین و مدیران با حضور در منطقه حصار امام خمینی (ره) پس از بازدید میدانی مشکلات مربوط به این منطقه را بررسی کرد.

به گزارش نافع، نبود خط کشی مناسب در معبراصلی ، وجود سد معبر و دست فروشان در عرض خیابان، نبود ایستگاه های تاکسی و اتوبوس، وضعیت نابسامان رودخانه و .. از معضلات منطقه حصار امام خمینی (ره) بود که این موارد از نزدیک مورد بازدید قرار گرفته و تصمیمات لازم از سوی ریاست كميسيون خدمات شهري شورا صادر شد.

کامران گردان در این بازدید ضمن بررسی مشکلات منطقه حصار امام خمینی (ره) گفت: مشکل حمل و نقل و ترافیک از مهمترین مسائل این منطقه است که باید با تدابیری در راستای رفع آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر نصب تابلوهای راهنمایی اعم از توقف ممنوع، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در خیابان حصار امام خمینی (ره) افزود: لازم است خط کشی محدوده ایستگاه های اتوبوس و تاکسی انجام و سایبان ایستگاه اتوبوس و پارکسوار تاکسی نیز نصب شود

گردان با اشاره به مشکلات حوزه ترافیک تاکید کرد: در راستای حل مشکلات این منطقه بازگشایی معبر کوچه روبروی ادب برای تسهیل در تردد در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت سیما و منظر منطقه در حوزه خدمات شهری اظهار کرد: وجود سد معبر از مشکلات مهمی است باعث افزایش مشکلات ترافیکی شده و باید این وضعیت ساماندهی شود.

گردان از پیگیری جمع آوری معتادان خبر داد و افزود: مقرر شد دو ملک جهت احداث پارک سوار و مجتمع تجاری در حصار امام خمینی (ره) تملک شود.

وی، همچنین از مصوبه ساماندهی و پوشش رودخانه حصار خبر داد و گفت: هدف شورای شهرخدمت رسانی به شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به مردم است و تحقق این امر مشارکت شهروندان را می طلبد اما شورای شهر تمامی تلاش خود را برالی رفع مشکلات مناطق توانمندسازی بکارگرفته و امید انشاء الله شاهد تحولاتی در این مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما