وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 ساعت 13:36   |   کد مطلب: 11690
تجلیل از قهرمان مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان
سخنگوی و اعضای شورای اسلامی شهر همدان ضمن دیدار با مجتبی نوترکی، قهرمان مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان در روسیه، از افتخارآفرینی وی تجلیل کردند.

به گزارش نافع، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در این دیدار با بیان اینکه کسب عناوین قهرمانی ورزشی در رشته های مختلف توسط جوانان و نوجوانان افتخاری برای استان است، گفت:با توجه به مشکلات فعلی جامعه و هجمه های فرهنگی که به عناوین مختلف روی جوانان کشور ما وجود دارد، عرصه های ورزشی می تواند با هدایت جوانان به سمت ورزش و سلامتی تا حدود زیادی از اینگونه هجمه ها و توطئه ها جلوگیری کند.

کامران گردان اضافه کرد: افتخارآفرینی ورزشکارانی همچون مجتبی نوترکی می تواند الگویی برای جوانان و نوجوانان و تشویقی جهت روی آوردن آنها به ورزش باشد.

گردان هدف دیدار اعضای شورای اسلامی شهر همدان با مجتبی نوترکی را قدردانی و ارج نهادن به اینگونه حرکات فرهنگی و ورزشی دانست و اظهار کرد: حضور و دیدار مسولین و مدیران با مدال آوران در عرصه های مختلف ورزشی ، فرهنگی و علمی موجب دلگرمی و تشویق آنها می شود.

وی با اشاره به حمایت شورا از ورزشکاران یادآور شد: شورا مصمم است از زمینهایی با کاربری ورزشی، حداکثر مساعدت را نسبت به گسترش فضاهای ورزشی و درحقیقت ایجاد فضاهایی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان اقدام نماید.

رئیس کمیسیون بودجه، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت افتخارآفرین مجتبی نوترکی در قهرمانی مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان در روسیه ، گفت: موفقیت و افتخارآفرینی نوترکی و خانواده ایشان را در سایر ابعاد زندگی از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم. 

حسین قراباغی با تأکید بر تجلیل و حمایت از قهرمانان ورزشی اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری همدان وظیفه خود می داند تا از قهرمانان و مدال آوران عرصه های مختلف علمی،‌ ورزشی، فرهنگی و هنری در حد وسع و توان خود حمایت کند.

رضا میرزایی دیگر عضوشورای اسلامی شهر همدان هم ضمن تبریک به مجتبی نوترکی جهت کسب مقام قهرمانی در مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان در روسیه افزود: قدر دانی و تجلیل اعضای شورا از نوترکی در راستای حمایت شورا از جامعه ورزشی و ایجاد انگیزه در جوانان ورزش کار شهر همدان است.

میرزایی گفت: شورا با وجود محدودیتهای اعتباری در راستای ارتقای فرهنگ ورزش و سالم سازی جامعه حمایت از جامعه ورزشی را در دستور کار خود قرارا داده است

میرزایی با تاکید بر توجه مسولین به رشته های ورزشی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان بر این اعتقاد دارند که تخصیص اعتبار و بودجه در حوزه فرهنگ ورزشی نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری جهت سالم سازی و جلوگیری از ناهنجاری ها در جامعه است.

در ادامه این دیدار مجتبی نوترکی هم با تشکر از اقدام شورای اسلامی شهر همدان در تجلیل از قهرمانان ورزشی اظهار کرد: اینگونه اقدامات و توجه مسولین نسبت به قهرمانان باعث دلگرمی و امیدواری جوانان در فعالیت های مختلف ورزشی می شود.

این قهرمان ورزشی با اشاره به مشکلات ورزش استان بویژه نبود سالن های ورزشی مناسب و مشکلات مالی این حوزه اظهار کر د:مسولین می توانند درراستای حمایت از ورزشکاران، با احداث اماکن ورزشی ، جوانان را ضمن تشویق به سمت ورزش هدایت کنند.

در پایان این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر همدان با تقدیم لوح سپاس و هدیه ای از مجتبی نوترکی که مقام قهرمانی را در مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان مسکو- روسیه را کسب کرده بود، تجلیل کردند.

دیدگاه شما