وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:13   |   کد مطلب: 11060
قطعا برای یک سرمایه گذار مهمترین خواسته امنیت است
سرمایه گذار همدانی مقیم آمریکا گفت: قطعا برای یک سرمایه گذار مهمترین خواسته امنیت، تسهیل در امور اداری و پرهیز از قوانین دست و پا گیر است که می تواند آنها را به فعالیت اقتصادی در استان ترغیب کند.

محسن علیدادی در حاشیه همایش بین المللی سرمایه گذاری در استان همدان در گفت وگو باخبرنگار ماافزود: همدان دارای طبیعت بکر و آب و هوایی چهار فصل است و این ویژگی بهترین فرصت را برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری مهیا ساخته است.

وی اضافه کرد: تجربه سرمایه گذاری در بخش های مختلف را در استان همدان داشته ام و نزدیکی همدان به پایتخت ایران و برخورداری از قابلیت های ویژه نظیر ورزش اسکی در کنار حمایت های استاندار همدان، فرصت بسیار مناسبی را در سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری فراهم کرده است.

علیدادی که سابقه سرمایه گذاری و راه اندازی پروژه های مختلف در حوزه عمرانی و گردشگری همدان را دارد، بیان داشت: خوشبختانه استاندار همدان رویکرد بسیار خوبی را نسبت به سرمایه گذاری دارد و این توجه ویژه مقام ارشد استان همدان انگیزه ها برای سرمایه گذاری را ترغیب می کند.

وی برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در همدان را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: اثرگذاری در جذب سرمایه گذار در این همایش به مراتب بهتر از گذشته است و 'محمدناصر نیکبخت' استاندار همدان رویکرد عالی در این زمینه نشان داده است.

این سرمایه گذار همدانی مقیم کشور آمریکا در ادامه با اشاره به نیازهای سرمایه گذاران برای حضور در همدان اظهار کرد: قطعا برای یک سرمایه گذار مهمترین خواسته امنیت، تسهیل در امور اداری و پرهیز از قوانین دست و پا گیر است که می تواند آنها را به فعالیت اقتصادی در استان ترغیب کند.

همایش دوروزه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری همدان با عنوان 'اقتصاد مقاومتی' از صبح روز چهارشنبه در سالن همایش های استانداری همدان با حضور 500 سرمایه گذار داخلی و خارجی آغاز شد و امروز پنجشنبه به پایان رسید.
انتهای پیام /ر.ح

دیدگاه شما