وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 1 شهريور 1394 ساعت 13:06   |   کد مطلب: 16016
همزمان با سفر رئیس جمهور به همدان و در اتفافی نادر، چادرهای هلال احمر از قرمز به بنفش تغییر رنگ یافتند.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، حسن روحانی رئیس جمهور سه شنبه 3 شهریور به همدان سفر می کند و از چند روز پیش، شهر آذین بندی و آماده ورود کاروان تدبیر و امید شده است.

هلال احمر نیز به عنوان یکی از نهادها با برپایی چادر در سطح شهر خود را آماده استقبال از رئیس دولت یازدهم کرده است، اما در اقدامی جالب و غیرمنتظره، سطح چادرها با پارچه هایی به رنگ بنفش پوشانده شده و تصاویر حسن روحانی نیز بر روی آن ها نصب شده است.

این اقدام از طرف بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر که مسئول ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال 92 بود، صورت گرفته و وی، مسئول ستاد استقبال مردمی از رئیس جمهور نیز هست.

ظاهرا قرار است به یمن ورود رئیس جمهور به همدان از این پس هلال احمر به "هلال بنفش" تغییر نام یابد.

همچنین بنرهای متعددی از طرف ستاد استقبال مردمی در سطح شهر نصب شده که تعداد آن ها خارج از حد شمارش است! 

 

پایان پیام/پ

  • هلال بنفش 2
  •  
  • هلال بنفش3   

پایان پیام/م.ت

دیدگاه‌ها

خانم ورمزیار: عزيزان و دوستاني كه هنوز مؤفق به زدن بنر و خرج بيت المال در اين زمينه نشده اند يك جاي خالي درسطح شهر كشف شده كه خالي ازبنر وعكس رياست محترم جمهور ميباشد،ميدان عاشورا ،بيست سانتيمتر فاصله ي بين بنرهاي نصب شده درميدان عاشورا،توجه داشته باشيد كه اكر ديربجنبيد اين 20 سانتيمتر رو هم از دست ميديد!!!!!! خداييش من رييس جمهور بودم همين كه وارد استان ميشدم اول اونايي رو كه بيت المال رو اينجوري هدر ميدن رو بركنارشون ميكردم

دیدگاه شما