وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 15:15   |   کد مطلب: 14887
 517 کانون مساجد استان همدان پذیرای کودکان و نوجوانان در فصل تابستان
مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از فعالیت 517 کانون مساجد استان همدان ویژه کودکان و نوجوانان در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش نافع، هادی فیض منش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال برنامه‌های متنوعی در زمینه های مذهبی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد پرداختن به مسائل قرآنی است، افزود: تربیت نیروی قرآنی از اهداف شکل‌گیری کانون‌های مساجد است زیرا قرآن کریم باید سرلوحه همه‌ برنامه‌های ما باشد.
فیض منش به تقارن طرح غنی سازی اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: خداوند متعال ماه مبارک رمضان را فرصتی استثنایی برای خودسازی بشر قرار داده تا با قرآن انس گرفته و با تلاوت، تدبر و قرائت‌ آن نسبت به یادگیری معارف قرآن تلاش و جدیت کنند.
مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ابراز داشت: امیدواریم در این ایام کانون‌های فرهنگی‌، هنری مساجد در برپایی محافل و مجالس قرآن و همچنین پرداختن به آموزه های دینی و قرآنی ارزش های ناب اسلامی در بین نسل جوان بیش از گذشته ترویج یابد.
فیض منش ادامه داد: با توجه به شعار سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مدیران کانونها باید با امام جماعت مساجد و سایر فعالان بخش مساجد تعامل بیشتری داشته باشند.
منبع:زنگ اول
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما