وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 16:50   |   کد مطلب: 14852
 برگزاری همایش بهبودیافتگان از دام اعتیاد در کبودراهنگ
فرماندار کبودراهنگ در این همایش از فعالیت چهار مرکز MMT و دو مرکز ترک اعتیاد در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش نافع، احسان قنبری در این همایش اظهار کرد: مراکز متادون درمانی و کمپ ترک اعتیاد در شهرستان کبودراهنگ در راستای اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر تلاش های وافری داشته اند.
وی با تاکید بر لزوم مراقبت و حمایت از بهبود یافتگان تاکید کرد: بایستی با برگزاری کلاس های کارآفرینی و استفاده از تمامی امکانات در راستای ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان تلاش کرد.
در ادامه عبدالحسین مرادی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان عنوان کرد: یکی از اولویت های که دولت و رئیس جمهور بر آن تاکید داشته اند اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری، نجات یک معتاد نجات یک جامعه است افزود: مبارزه با اعتیاد برای همه واجب است. مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مبارزه بر علیه این بلای خانمان سوز یک اقدام جهادی و حرکت عمیق در پیشرفت کشور داشته اند.
مرادی اظهار کرد: بزرگترین خفت وابستگی و بزرگترین نعمت استقلال است بنابراین باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرد.
وی ایجاد اشتغال و حمایت از بهبود یافتگان را در اولویت دانست و گفت: باید بهبود یافتگان در کلاس های مختلف کارآفرینی، حرفه آموزی، صنعتی و آموزش زندگی شرکت کرده و برای زندگی خود برنامه ریزی نمایند تا بتوانند در جامعه ظهور و پرورش مطلوبی داشته باشند.

منبع:کورنگ
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما