وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 18:08   |   کد مطلب: 14704
گزاره برگ یا فکت شیت فرقی ندارد اما سر فرود نمی آید
با انتشار گزاره برگ ملت ایران که در 6 بند خطوط قرمز واقعی و حقیقی ملت ایران را در کلیات و جزییات پیش روی مذاکره کنندگان کشورمان و کشورهای استعمارگر 5+1 قرار داد یاد آن جمله ی معروف یکی از امپراطورهای رومی خطاب به مورخ برجسته ای رومی که قصد داشت تا تاریخ جنگهای ایران و روم را بنگارد افتادم.

به گزارش نافع، به نقل از صبح رزن، امپراطور وفتی مورخ از او برای نوشتن تاریخ این جنگها سوال کرد ، گفت:می خواهم به شما نکته ای بگویم در خصوص ایرانی ها که هرچند دشمنان ما بوده و هستند اما ذکر آن برای تاریخ و ایندگان نکته ای بسیار با اهمیت است.

مورخ پرسید:این نکته چیست سرورم؟

و پادشاه پاسخ گفت:دوست دارم هنگامی که می خواهی در خصوص جنگهای طولانی ایران و روم قلم میزنی و وقایع را ثبت میکنی این نکته را اشاره کنی ما در تمام این سالها با مردمانی در حال نبرد بودیم (ایرانی ها)که حتی اگر آنها را از دو دست و پا بسته باشی و در مقابلت به اجبار شمشیر زانو زده باشند اما هرگز در برابر بیگانگان سر تسلیم فرود نخواهند آورد،حتی اگر آنان را به مرگ تهدید کنی و حتی اگر واقعا جان آنها را بگیری این مردمان هرگز سر تعظیم به بیگانگان فرود نخواهند آورد.

گزاره برگ یا فکت شیت یا هر اسم دیگری که روی این 6 اصل ملت ایران که بسیار عقلانی و همه فهم نیز تدوین شده است بگذاریم می توان در بند بندشان هویت اسلامی و ایرانی مردمی متمدن و پاک سرشت را ددید.

مردمی که در دین اسلام و مذهب ناب تشیع و اسلام متعالی چیزی جز زندگی سعادت مند و با شرافت و حق و حقوق قانونی و شرعی خود نمی خواهند.

مردمی که از مولای شان حسین(ع) درس ایستادن و سرورشان حسن (ع) نرمش قهرمانانه را آموخته اند درحالی که نه در مرام حسین (ع)و نه در مسلک حسن (ع) و هیچ کدام پیشوایانشان سر خم کردن در برابر ظلم و ستم جایی ندارد.و اگر هرکس می خواهد دقیق تر شود نام 11 پیشوا و 11 شهید را بنگرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما