وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت 12:03   |   کد مطلب: 14960
احمد نجفی: خانم شرمن دی ان ای شما فریب و استکبار است/از انتشار گزاره برگ ملی بسیار خوشحالم/سمعا و طاعتا پشت سر رهبری هستم
بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون گفت: از انتشار گزاره برگ ملی بسیار خوشحالم و معتقدم هر 6 بند این گزاره برگ حرف دل مردم و رهبری است.

به گزارش نافع، به نقل از راه دانا، احمد نجفی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با سیمرغ، حمایت قاطع خود را از انتشار گزاره برگ ملی اعلام کرده و معتقد است: گزاره برگ ملی روش درستی برای اعلام مواضع اصلی مردم و رهبری است. 

وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای چنین گفت که من دید خوبی نسبت به این مذاکرات ندارم، چرا که برخی از مسئولان غربی به خود اجازه می‌دهند هر سخنی را بر زبان بیاورند. می‌خواهم از همین جا بگویم که خانم شرمن‌ بدانید که دروغ و فریب و استکبار در دی ان ای شماست نه ما که چندین سال تمدن داریم.

نجفی در ادامه گفت: با تمام این تفاسیر پشت سر مقام معظم رهبری هستم و رهنمودهای ایشان را سرمشق خود می‌دانم. 

وی گفت: من به عنوان یک ایرانی همیشه اخبار مذاکرات را دنبال می‌کنم و معتقدم نباید بی‌تفاوت باشم. آمریکا و غرب بعد از 36 سال تحریم پای میز مذاکره آمده است و این نتیجه ایستادگی مردم و مسئولان است. البته نباید از تاثیر تحریم‌ها بگذریم اما همین تحریم‌ها باعث شده که در داخل کشور شکوفایی اتفاق بیفتد و پیشرفت علمی خوبی شکل بگیرد. 

نجفی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر وزیر خارجه آلمان که گفته بود باید جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیریم گفت: مگر می‌شود چنین چیزی برای ایران رقم بخورد آن هم برای ایرانی که در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها پیشرفت علمی خود را داشته است.

وی افزود: ما و مسئولان دولت باید راه حل مشکلات کشور را در داخل حل کنیم و چشم امید به غرب و خارج نداشته باشیم لذا باید بدانیم که راه حل مشکلات اقتصادی و سایر مشکلاتی که کشور دارد فقط و فقط در داخل کشور حل می شود، این چیزی است که باید همه بدانیم. 

نجفی عنوان کرد: که ما نه بمب هسته‌ای داریم و نه شیمیایی و طبق اعتقاداتمان داشتن این تسلیحات را حرام می‌دانیم و این مطلب را خود غربی‌ها نیز می‌دانند اما مطلب اصلی اینجاست که غربی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها دنبال بهانه هستند.

وی با بیان اینکه ما باید سخن امام راحل (ره) در خصوص عقب‌نشینی در مقابل دشمن عبرت بگیریم گفت: غربی‌ها دوست دارند که ما بنده آنها شویم و هر چه گفتند عمل کنیم که این مطلب نه مورد پذیرش مردم است و نه شهدای کشور و نه رهبری.

احمد نجفی با بیان این موضوع که باید برای مردم شفاف‌سازی شود، گفت: مسئولان باید همه چیز را به مردم بگویند و مردمی که تا به امروز ایستاده‌اند باید از اتفاقات مداکرات با خبر باشند.

وی افزود: چرا باید اسرائیل و روزنامه‌هایش قبل از مردم ایران در جریان مذاکرات قرار بگیرند!؟

نجفی گفت: از انتشار گزاره برگ ایرانی ملی بسیار خوشحالم و معتقدم هر 6 بند این گزاره برگ حرف دل مردم و رهبری است.

نجفی در آخر بیان داشت: بنده سمعاً و طاعتاً پشت سر رهبری هستم و خواهم ماند و مردم بدانند تنها راه سعادت و حفظ استقلال کشور همین راه ایستادگی و مقاومت است. 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما