وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 15 دى 1393 ساعت 09:54   |   کد مطلب: 12052
افزایش 30 درصدی استفاده هنرمندان از بیمه خدمات تکمیلی در همدان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: اعضای صندوق اعتباری هنر با مراجعه به سامانه الکترونیکی این صندوق، اطلاعات شخصی خود را در اولین فرصت بررسی و در صورت لزوم اصلاح کنند.

به گزارش نافع، داود ابوترابی افزود: از همه کاربران و اعضای صندوق اعتباری هنر که در سامانه الکترونیکی این صندوق ثبت‌نام کرده‌اند، درخواست می‌شود تا وارد پروفایل شخصی خود شده و تمام اطلاعات مندرج در آن را به دقت مطالعه و به تأیید برسانند.

وی با تأکید بر داشتن دقت در وارد کردن صحیح اطلاعات شخصی به خصوص کد ملی هر فرد، افزود: با توجه به لزوم دقت در بررسی، ویرایش و تائید همه اطلاعات مختص متقاضیان در این سامانه، در صورت اشتباه و یا نامعتبر بودن مشخصات اصلی و تماسی، صندوق می‌تواند از ادامه ارائه خدمات خودداری کند تا اصل مشکل رفع شود.

ابوترابی اظهار داشت: از همه کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خواهشمندیم در اسرع وقت به این سامانه مراجعه و با بررسی و در صورت لزوم اصلاح اطلاعات شخصی، صندوق را در امر خدمات به خود یاری کنند.

وی ادامه داد: تا پیش از طرح پالایش اعضا توسط صندوق مرکزی، بیش از یک‌هزار و 500 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، عضویت این صندوق را داشته که بیش از یک‌هزار نفر از آنها، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی این صندوق قرار گرفته‌اند.

ابوترابی اعلام کرد: با توجه به اعمال این طرح که به دلیل تغییرات آیین‌نامه‌ای و شرایط عضویت و به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به اعضا در دست پیگیری است، تاکنون 450 نفر از متقاضیان در سامانه الکترونیکی صندوق اعتباری هنر ثبت نام کرده‌اند که اطلاعات آنها در دست بررسی و اقدام است.

وی، میزان استقبال از بیمه خدمات تکمیلی صندوق توسط اعضای همدان نسبت به سال پیش را بیش از 30 درصد عنوان کرد و افزود: با توجه به حساسیت و توجه ویژه صندوق مرکزی در خصوص خدمات بیمه تکمیلی، خوشبختانه با افزایش تعهدات این بیمه امسال شاهد استقبال بیشتری از سوی اعضا بودیم.

 

ابوترابی ادامه داد: افرادی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات آن به دفتر نمایندگی بیمه «آرمان» در همدان به آدرس بلوار خواجه رشید، پایین‌تر از بانک ایران زمین، پلاک 164 مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری مشکل ایجاد شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان تأمین اجتماعی توسط مسئولان ذیربط، امیدواریم به زودی با تأمین اعتبار لازم و رفع مشکلات شاهد زیر پوشش قرار گرفتن سایر متقاضیان جدید واجد شرایط نیز باشیم.

دیدگاه شما