وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 18:13   |   کد مطلب: 12595
تجدید بیعت هنرمندان همدانی با حضور در گلزارشهدا با آرمان های امام(ره)
همزمان با 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی جمعی از هنرمندان ،مدیران استان همدان با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش نافع، به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) و آغاز ایام الله دهه فجر مراسم تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام و شهدای انقلاب در مزار شهدای شهر همدان برگزار شد.

این مراسم با حضور فعالان صنعت گردشگری،هنرمندان صنایع دستی و اصحاب رسانه همدان آغاز شد که در این مراسم هنرمندان و اصحاب رسانه استان با اهدای گل و ادای احترام ، با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان همدان در این آیین اظهارکرد:انقلاب اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است و باید یاد و خاطره این عزیزان همواره گرامی داشته شود.

'ریحان سروش مقدم' با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت:انقلاب 57 ایران انقلابی بی نظیر و مردمی بود که توانست دنیا را به شگفتی وا دارد.

وی تصریح کرد: تاثیرات انقلاب ایران تحولاتی شگرف در دنیا ایجاد کرد و ما امروز شاهد این تاثیرات در نقاط مختلف دنیا هستیم.

سروش مقدم گفت: امروز همه انقلاب ها و حرکت های مردمی برگرفته از انقلاب مردم ایران است که با رهبری عالمانه امام خمینی در بهمن سال 57 به وقوع پیوست.

دوازدهم بهمن 1357 هجری خورشیدی، هنگامه ای ارزشمند بود، روزی که معمار بزرگ انقلاب پس از 14 سال دوری از خاک میهن خویش، با افتخار به کشور بازگشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما