وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 تير 1394 ساعت 09:31   |   کد مطلب: 14971
رئیس کمیته هسته ای مجلس با بیان اینکه ملت ایران که در رأس خود رهبری انقلابی دارند هیچگاه تحقیر نخواهند شد گفت: خواسته ما از تیم مذاکره کننده هسته ای ایستادگی بر فرمایشات رهبری و رعایت خطوط قرمز نظام است.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ای در نشست علنی روز چهارشنبه  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب نقشه راه اقتصاد و اقتدار ایرانی رانشان دادند که افق بلند خورشید انقلاب پهنه آرمان امام و شهیدان همیشه جاوید انقلاب است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بر دولت واجب است با عزم ملی از اجزای تشکیلاتی کشور را برای عملیاتی کردن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بسیج کنند تا راه نجات و شکوفایی اقتصاد کشور در عمل به فرمایشات مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نهفته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه ملت سلحشور ایران بی صبرانه منتظر اجرایی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی از طریق رونق اقتصادی و رشد و تولید ملی و همچنین کاهش بیکاری در کشور هستند تصریح کرد:‌ فرمایشات مقام معظم رهبری کلید تمامی مشکلات بوده که باید به کار بسته شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری مصداق این بیان امام انقلاب هستند که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد. آمریکای حیله گر با طرح فکت شیت ظالمانه دمیدن بر طبل جهانی قصد تحقیر ملت ایران را داشت اما کشوری که در رأس آن رهبری انقلابی است که درس مواجهه با توطئه قدرت های سلطه گر و زیاده خواهی جهانی را از مکتب انقلابی امام خمینی آموخته و هرگز تحقیر نمی شود و روز به روز بر درخشش آن بر قله معادلات جهانی و منطقه ای افزوده می شود.

رئیس کمیته هسته ای مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب، تیم مذاکره کننده هسته ای را مردانی امین، شجاع، متدین نامید که در برابر زیاده خواهی آمریکا خواهند ایستاد و خواسته ما نیز این است که با رعایت خطوط قرمز در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما