وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 12:32   |   کد مطلب: 15809
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فتنه یک مسئله بسیار آشکار و روشنی بود که بعضی ها نمی خواستند بپذیرند که این یک مسئله حساب شده و یک توطئه از قبل طراحی شده بود که توسط عوامل داخلی اجرایی شد، ولی به زودی حقایق این فتنه برای ملت ایران آشکار خواهد شد.

به گزارش نافع، اسماعیل کوثری در گفتگو با " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " در رابطه با صحبت های اخیر خرازی مبنی بر افشا کردن لیست افرادی که در فتنه سال ۸۸ نقش داشتند گفت: حقایق و واقعیت هایی وجود داردکه برای همیشه نمی تواند پنهان بماند  و روزی آشکار خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه تصریح کرد: فتنه یک مسئله بسیار آشکار، شفاف و روشنی بود که بعضی ها نمی خواستند بپذیرند که این یک مسئله حساب شده و یک توطئه از قبل طراحی شده بود که توسط آمریکا و صهیونیست ها به داخل کشور منتقل شده و عوامل داخلی دقیقا اوامر آن ها را به اجرا درآرودند.

کوثری با اشاره به افشاگری های مایکل لدین و خرازی در رابطه با فتنه ۸۸، عنوان کرد:  اخیرا می بینیم که مایکل لدین در خارج از کشور  و خرازی در داخل کشور یک سری چیزها را مطرح می کنند که افرادی در داخل ایران نامه نگاری می کردند که چه اقداماتی را باید در برابر خواسته ی صهیونیست ها و امرکایی ها انجام که بوده انجام دهند، در نهایت این واقعیت ها و حقیقت ها به طور دائم نمی توانند پنهان بمانند و آشکار نشوند.

وی افزود: واقعیت های فتنه ۸۸  و خیانت های کسانی که در فتنه چه مسئولیت داشتند و یا عامل بودند این روزها به خوبی روشن می شود، به طوری که خرازی گفته است که کسانی هستند که در فتنه ۸۸ نقش پررنگی داشتند که طبق سند می توانیم اسم آن ها را آشکار کنیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تاکید کرد: مسئله فتنه یک واقعیتی است که طراحی آن دقیقا حساب شده بود که  عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم آن را در کشور پیاده کردند، افردی این فتنه را برپا کردند که سابقه مسئولیت و خدمت به این نظام را در کارنامه خود داشتند و عده ای  که مسئولیتی نداشتند که باید در برابر ملت و آیندگان پاسخگو باشند چرا که باعث شدند کشور ایران با خیانت آنها و درخواست های که از بیگاگان کردند سال ها به عقب بیفتد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما