وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 ساعت 11:30   |   کد مطلب: 11094
 دومین جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» در همدان برگزار می‌شود
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از برگزاری جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» با هدف استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در توسعه امنیت اجتماعی در امسال خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ علیرضا خزاعی اظهار کرد: جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی سال گذشته به‌ صورت متمرکز توسط مرکز اطلاع‌رسانی ناجا در مرکز برگزار شد و با توجه به استقبال اصحاب رسانه، امسال برای نخستین بار به صورت استانی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی از جرایم، تأثیرگذاری مثبت بر فرآیند انتشار اخبار حوادث در رسانه‌ها، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی برشمرد.

 خزاعی تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش خبر، مصاحبه و گزارش و از بین آثار منتشر شده در رسانه‌ها از تاریخ سی‌ام دی‌ماه سال 92 تا سی‌ام دی‌ماه امسال برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ‌داد‌ها، ایجاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار عمومی، کنش‌وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون‌گرایی و نظم‌پذیری، سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امینت اجتماعی از محورهای پنج‌گانه این جشنواره است.

وی ابراز کرد: خبرنگاران، اصحاب رسانه، مراکز پژوهشی و فرهنگی در استان می‌توانند آثار خود را در سه بخش خبر، گزارش و مصاحبه از تاریخ‌های یاد شده که در رسانه‌های جمعی انتشار یافته است برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه رسانه، نظم و امنیت عمومی این جشنواره واقع در معاونت اجتماعی انتظامی استان همدان ارسال کنند.

 خزاعی عنوان کرد:در خاتمه پیرامون نحوه ارسال آثار اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در جشنواره باید آثار خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست به آدرس این معاونت واقع در میدان سپاه، بلوار نیروی انتظامی و یا به صورت پست الکترونیک به آدرس hamedan.social@police.ir ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در اسفند ماه 93 برگزار می‌شود که در این آیین از آثار بر‌تر با اهداء لوح و جوائز نفیس تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ ر.ح

دیدگاه شما