وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 خرداد 1394 ساعت 11:58   |   کد مطلب: 14677
مردم دارالمومنین همدان در بیست و ششمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با برپایی دسته های عزاداری و حضور در جمع عاشقان روح الله(ره) به عزاداری پرداختند.

به گزارش نافع، صبح امروز پنجشنبه همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال بینانگذار انقلاب اسلامی، دسته های عزاداری بسیجیان همدان در سوگ رحلت امام خمینی(ره) عزاداری کردند.

این دسته های عزاداری از مقابل کانون بسیجیان در قالب هیئت عزاداری و سینه زنی به سمت میدان امام خمینی (ره)حرکت و از آنجا نیز برای شرکت در مراسم سوگواری به حسینیه امام خمینی(ره) حرکت کردند.

مراسم 14 و 15 خرداد امسال در 12 نقطه شهر همدان، 9 شهرستان و 27 شهر استان همدان برگزار می شود.

همچنین مشابه برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره)در حسینیه های مختلف شهر برگزار و در این آیین ها ضمن مداحی و عزاداری برای بنیانگذار کبیر انقلاب سخنرانان به تبیین شخصیت و راه ایشان برای نسل جوان پرداختند.

همچنین از روز گذشته تاکنون نیز، بیش از هشت هزار و 600 نفر از عزاداران پیر جماران برای تجدید میثاق با آن رهبر کبیر در قالب کاروان های مختلف راهی مرقد امام شده اند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب اعلام کنند.

انقلاب اسلامی ایران در 12 بهمن سال 1357 با رهبری امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حضرت امام خمینی (ره) پس از 10 سال رهبری انقلاب اسلامی در تاریخ 14 خرداد سال 1368 در حالی که تنها چند ماه از پایان جنگ تحمیلی گذشته بود، ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما