وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:34   |   کد مطلب: 14587
700 تویسرکانی به حرم مطهر امام راحل(ه) اعزام می شوند
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اعزام 700 تویسرکانی همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ايران، به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش نافع، سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با بیان اینکه شامگاه سیزدهم خرداد ماه جاری 700 نفر از مردم ولایتمدار تویسرکان به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند، گفت: این تعداد از دلدادگان گوی یار پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان با بدرقه مسئولان و مردم شهید پرور عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) می شوند.

وی به تعداد بالای متقاضیان برای اعزام به حرم امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: با وجود تعداد بالای متقاضیان با توجه به سهمیه شهرستان، بالاجبار تنها 700 نفر از مردم شریف تویسرکان اعزام می شوند.

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: زائران امام راحل قرار است در مراسم باشکوه 14 خرداد به‌ عنوان نماینده مردم تویسرکان با آرمان بلند آن امام عزیز تجدید بیعت کنند.

سعیدی عظمت روحی و اندیشه والای امام خمینی(ره) را عاملی برای رسیدن به مرز خوداتکایی دانست و تصریح کرد: بی تردید همگان خوب می دانند که استقلال، آزادی و امنیت کنونی ایران اسلامی در سایه مجاهدت امام راحل و پیروان حقیقی ایشان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت امام خمینی(ره) تنها منحصر به یک مراسم و آیین عزاداری نیست، ابراز کرد: حقیقت این آیین، تبیین شخصیت والا و عرفانی امام خمینی(ره)، اصول و خط و منش ایشان است.

فرمانده سپاه تویسرکان گفت: روز 14 خرداد چشم همه جهان به نحوه برگزاری مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) دوخته شده است و بی تردید با شکوه برگزار شدن این مراسم وابستگی و عشق به استمرار مکتب سیاسی امام را بیش از پیش بر همگان روشن می سازد.

سعیدی یادآور شد: امام راحل انقلابی را به جهانیان عرضه داشتند که احیاء اسلام در آن به خوبی نمایان است و ایشان با این انقلاب ارزش های فراموش شده را به جهان معرفی و بر مبنای این ارزش ها حکومتی را بنا کردند که سعادت بشریت را به ارمغان آورد.

وی بر تبیین و ترویج اندیشه امام خمینی (ره) و فرامین رهبری در ابعاد مختلفی از جمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای اقشار مختلف مردم تأکید کرد.

به گفته این مقام مسئول، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی میراث گرانقدر امام راحل است و ملت ایران هرگز اجاره نمی دهند که این میراث گرانقدر مورد تاراج و یغمای مستبدان روزگار قرار گیرد.

سعیدی زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خميني(ره) در همه ابعاد زماني برای همگان تبیین اندیشه‌های استکبار ستیزی، مردم‌محوری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل را از اهداف محوری برگزاری برنامه معنوی و فرهنگی اعزام به حرم یار برشمرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما