وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 15:42   |   کد مطلب: 14596
کشورهای غربی آب زیر کاه و دروغگو هستند
امام جمعه موقت همدان گفت: دولت هایی که مدعی مبارزه با ظلم و جنایت هستند آب زیر کاه و دروغگو هستند چراکه هیچگونه اقدامی برای تقابل با تروریست ها انجام نمی دهند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمدجوادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان بیان کرد: ائتلاف ضد داعش یک سیاست یک بام و دوهوا است چراکه از زمین و آسمان به آنها کمک کرده سپس می گویند در حال ضربه زدن به این گروهک تروریستی هستیم.

وی تصریح کرد:  سیاست کشورهای غربی در قبال گروهک موسوم به داعش یک بام و دو هوا است به گونه ای که از طرفی مدعی مقابله با این گروهک هستند و از سوی دیگر اقدام به حمایت از آنها می کنند.

امام جمعه موقت همدان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان افزود: امنیت کنونی ماحصل خون شهدا و رشادت رزمندگان اسلام و هدایت های رهبری فرزانه انقلاب است.

حجت الاسلام جوادی گفت: قدرت و توان نظامی و تلاش دستگاه های اطلاعای و امنیتی به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شده دشمن جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

وی با بیان خصوصیات حضرت علی اکبر (ع) گفت: میلاد این بزرگمرد به نام روز جوان نامگذاری شده است بر همین اساس به جوانان توصیه می شود با خواندن زندگی نامه این شخصیت منش و معرفت و دیگر ویژگی های او را الگوی خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: امام راحل (ره) در 13 خرداد 42 در یک سخنرانی تاریخی در حوزه علمیه فیضیه قم خطاب به شاه ملعون گفت تو را از ایران بیرون می کنیم و این وعده را در سال 57 عملی کرد.

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: 14 خرداد روز غم و شادی ملت ایران است چرا که از سویی داغدار از دست دادن بنیانگذار کبیر انقلاب هستند و از سویی خوشحالند که در کنار این مصیبت، رهبری دانا و فرزانه سکان این کشتی را بر دست گرفت.

حجت الاسلام جوادی خدمت به مردم را افضل عبادات دانست و گفت: باید با هرابزار و توانی که در اختیار داریم برای خدمت به خلق خدا تلاش کنیم.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما