وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 07:29   |   کد مطلب: 14641
حجت الاسلام ادیب یزدی سخنران مراسم"14 خرداد" سالروز ارتحال امام راحل (ره)در همدان است
مسئول هيئت 14 خرداد بسيجيان همدان گفت: سخنران مراسم"14 خرداد" سالروز ارتحال امام که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود، حجت الاسلام ادیب یزدی است و این مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش نافع، سرهنگ پاسدار حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان در نشست اعضا هیئت امنا و نمایندگان دستگاه های اجرایی همدان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جشن های نیمه شعبان کاملاً مردمی است و امیدواریم در سال جاری نیز مراسم جشن میلاد گل نرگس  با شکوه تر و حضور فعال تر جوانان برگزار شود.

وی اظهار کرد: نیمه شعبان به معنی امید به آینده است و انشاءالله با ظهور امام زمان(عج) ناجی عالم، آینده مردم دنیا بهتر شده و صلح و آرامش در سراسر جهان حکم فرما شود..

مسئول هيئت 14 خرداد بسيجيان همدان افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (رحمت الله علیه) بیشتر یادآوری آرمان های امام است و وظیفه داریم فکر، آرمان و اندیشه امام راحل را به نسل جوان و مردم یادآوری کنیم که این نظام براساس استقلال کشور و تعالی فرهنگی و بنیه اقتصادی قوی شکل گرفته و این آرمان های امام است و باید آن را دنبال کنیم.

وی گفت: اگر امروز صدای جمهوری اسلامی طنین انداز است و جمهوری اسلامی یکی از قطب های تعیین کننده و سرنوشت ساز در معادلات بین المللی است و به فن آوری هسته ای و تکنولوژی های روز دست یافته و به اوج قله های عزت و شرافت و ایستادگی رسیده است، همگی از انفاس زکیه امام فقید است.

برزگر با اشاره به اینکه یکی ازمهمترین مناسبت های ما در طول سال گرامی داشت یاد و خاطره امام (ره) است، اظهارکرد: از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست که بخواهد در اجرای این برنامه ها کوتاهی کند.

وی افزود: ملت ما عزت و سرافرازی خود را مدیون امام خمینی (ره) است و حضور هر سال ما در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) یادآوری این مهم است که ما در راه امام گام بر می داریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: يكي از برنامه‌هاي اصلي هيئت 14 خرداد بسيجيان راه‌اندازي دسته عزاداري است كه بعد از ارتحال آن عزيز سفر كرده همه ساله در شهرستان همدان برگزار مي‌شود.

وی اظهار کرد: عزاداري روز رحلت امام (ره) برنامه‌اي باشكوه است كه با حضور بسيجيان، خانواده‌هاي معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در صبح روز 14 خرداد ماه از محل كانون بسيج شروع و بعد از گذشتن از خیابان مهدیه، میدان شریعتی، خیابان شریعتی، میدان حضرت امام خمینی (ره)  با حركت جمعي خود به سيل عزادارن در حسينيه امام (ره) ملحق مي‌شوند.

برزگر افزود: سخنران مراسم"14 خرداد" سالروز ارتحال امام که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود، حجت الاسلام ادیب یزدی است و این مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد

وی گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) از تمام‌ مردم ولايتمدار شهر دارالمؤمنين همدان به ويژه جوانان دعوت می کند با حضور گسترده خود مقام منيع امامت و ولايت را ارج نهاده و از ادامه دهندگان راه آن عزیز سفر کرده باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما