وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 08:51   |   کد مطلب: 14648
	اعزام بیش از 600 زائر کبودراهنگی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اعزام بیش از 600 نفر زائر کبودراهنگی در قالب 33 کاروان به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش نافع، محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار کورنگ، گفت: بیش از 600 نفر از آحاد مردم و بسیجیان شهرستان کبودراهنگ به نمایندگی از مردم ولایتمدار این شهرستان جهت تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با ولایت به مرقد حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

وی مردم کبودراهنگ را مردمی غیور و انقلابی معرفی کرد و تصریح کرد: این اعزام از سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو انجام خواهد شد.

بداغی خاطر نشان کرد: جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام(ره) به ریاست فرماندار محترم شهرستان و کمیته های چندگانه از مسئولین دستگاهها و ادارات جهت بزرگداشت این ایام حزن انگیز در شهرستان کبودراهنگ فعال شده و اقدامات لازم پیرامون نقل و انتقال و پذیرایی و تغذیه انجام گرفته است. 

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: اعزام زائرین حرم امام خمینی(ره) در قالب ستاد ارتحال اجرای برنامه های ویژه این ایام در بخش های سه گانه شهرستان در عصر روز چهارشنبه مورخ 13/03/93 با سخنرانی حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان و در بخش گل تپه با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه این بخش با موضوع تبیین مکتب حضرت امام (ره) در محل تجمع زائران شروع و در روز پنجشنبه مورخ 14/03/93 بعد از ختم برنامه ها در حرم مطهر، به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد: برنامه های متنوعی از جمله برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر زائران، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی از وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام(ره) و سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بسته های فرهنگی و ادعیه و ختم صلوات جهت بهره مندی هر چه بیشتر زائران در مسیر حرکت تدارک دیده شده است.

بداغی خاطر نشان کرد: این برنامه نیز مانند سایر برنامه های بسیج در کبودراهنگ به نام و یاد شهدای این شهرستان به ویژه شهید شاخص شهرستان برگزار می شود.

وی بر ذکر خاطرات و افکار و اندیشه های شهید حجت الاسلام احمد هاشمی در این کاروان ها تاکید کرد و گفت: این خاطرات و اندیشه ها برکات فراوانی دارد و باعث تقویت روحیه ایثار و شهادت و از خود گذشتگی در بین نسل جوان می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما