وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 فروردين 1394 ساعت 11:50   |   کد مطلب: 13943
استان همدان توانایی تبدیل شدن به کمپینگ ملی ورزشی را دارد
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:استان همدان در زمینه زیرساخت‌های ورزشی پتانسیل بالایی دارد، و توانایی تبدیل شدن به کمپینگ ملی را دارد.

به گزارش نافع، سیدعبدی افتخاری بعدازظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اشاره به اینکه در سه سال گذشته با چالش‌هایی مواجه بوده‌ایم، اظهار داشت: سال گذشته در مجموع از سرجمع اعتبارات ملی و استانی کمتر از یک میلیارد تومان به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه فضای تحریم و مشکلات اقتصادی فضای بحرانی برای مسائل مالی به وجود آورده بود، افزود: سال گذشته با وجود مشکلات و مسائل مالی، خوشبختانه موفقیت‌های مطلوبی در زمینه ورزش به دست آمد.

افتخاری با اعلام اینکه باید از توان تمام افراد و بخش‌ها برای توسعه ورزش باید استفاده کرد، تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 2 میلیارد تومان بدهی هیئت‌های ورزشی است که امیدواریم اعتبارات کافی برای پرداخت آنها تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا گستره فعالیت ورزشی در استان همدان محدود نشود، افزود: از سال 89 تا 93، همدان در بین استان‌های تیپ 2 رتبه نخست را داشته و از سوی دیگر در سطح کشور نیز رتبه پنجم را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تصریح بر اینکه سال 94 سال پررونقی برای ورزش استان است، اظهار داشت: باید تلاش لازم از سوی مدیران استان، هیئت‎های ورزشی و ورزشکاران صورت گیرد تا بتوانیم فضای ورزشی همدان را گسترده‎تر از گذشته کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان همدان در زمینه زیرساخت‌های ورزشی پتانسیل بالایی دارد، تاکید کرد: همدان در 12 رشته از جمله دوچرخه‎سواری، کوهنوردی، اسکی، کشتی و قایقرانی توانایی تبدیل شدن به کمپینگ ملی را دارد.

افتخاری با اعلام اینکه امیدواریم امسال چند رویداد بزرگ دوچرخه‌سواری در همدان برگزار شود، افزود: به دنبال جذب اسپانسر برای هیئت‌های ورزشی در استان همدان هستیم ولی خود هیئت‌ها نیز باید مقدمات این مسئله را نیز فراهم کنند.

وی درباره پیست دوچرخه‌سواری همدان نیز گفت: پیست‌ دوچرخه‌سواری استان همدان در صفر دولت گذشته به تصویب رسید و در سال 91 نزدیک به یک میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد تا عملیات اجرایی آغاز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: پیمانکار پروژه در این سال، تجهیز کارگاه کرده و در آستانه آغاز عملیات اجرایی بود که شهرداری تجهیزات وی را جمع‌آوری کرده و این کار با وقفه مواجه شد تا اینکه پیمانکار از انجام کار سرباز زده و پیست اسکی همدان نیز رها شد.

افتخاری با اشاره به اینکه اجرای پروژه در سه سال گذشته در شرایط بهتری قابل انجام بود، افزود: پیست دوچرخه‌سواری همدان جز پروژه‌های اولویت‌دار شرکت ساخت و تجهیز اماکن ورزشی است که در صورت تخصیص اعتبار به بهره‎برداری می‎رسد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما