وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 10:51   |   کد مطلب: 12543
جشنواره ملی کاریکاتور «کاسنی» فردا در همدان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» با موضوع صلح و بشر دوستی برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، مجید فروتن با بیان اینکه دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» فردا گشایش می‌یابد، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره عصر فردا با حضور جمعی از مسئولان استانی، علاقه‌مندان و هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای دومین دوره این جشنواره بیش از 400 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده، افزود: داوری این آثار در دو مرحله و توسط اساتید برجسته کشوری انجام شد که در مرحله اول 50 و در مرحله دوم نیز سه اثر به عنوان آثار برتر و سه اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل معرفی خواهند شد.

فروتن، ضمن تشکر از مساعدت سازمان جمعیت هلال احمر استان در برگزاری این جشنواره گفت: صبح روز 12 بهمن ماه کارگاه آموزشی کاریکاتور با حضور استاد مسعود ضیائی، کاریکاتوریست برجسته کشور  در محل سالن امام رضا(ع) مجتمع شهید آوینی  برگزار خواهد شد که شرکت در این جلسه برای عموم نیز آزاد است.

وی گفت: پس از مراسم افتتاحیه این جشنواره، نمایشگاه آثار برتر این جشنواره نیز در محل گالری استاد محمود زنگنه مجتمع آوینی گشایش خواهد یافت و 50 اثر برتر کاریکاتور ارائه شده از سراسر کشور به مدت یک هفته برای بازدید عموم به نمایش درخواهد آمد.

فروتن با دعوت از همه علاقه‌مندان هنر بخصوص هنر کاریکاتور برای شرکت در این مراسم افزود: کتابچه 50 اثر برتر دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» نیز طراحی و منتشر شده که در روز افتتاحیه به حاضرین در مراسم اهدا خواهد شد.

انتهای  پیام/ع

دیدگاه شما