وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 ساعت 18:37   |   کد مطلب: 9466
 شهردار قهاوند نشان داد بدون اعتبار ملی می توان برای حفظ میراث دفاع مقدس گام برداشت
نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشورگفت: شهردار قهاوند نشان داد که بدون داشتن ردیف اعتبار ملی و تنها از محل درآمدهای شهرداری نیز می‌توان برای حفظ میراث‌های دفاع مقدس گام برداشت.

به گزارش نافع، محمد جواد زمردیان در گفتگو با جهاد پرس افزود: شهردار شهر قهاوند نشان داد که بدون داشتن ردیف اعتبار ملی یا استانی و تنها از محل درآمدهای شهرداری نیز می‌توان برای حفظ میراث‌های دفاع مقدس گام برداشت.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین غرب کشورگفت: درخواست ما از مسئولان مربوطه در این شهر این است که همان طور که برای ایجاد صحن و سرای زیبا برای این پاره‌های دل ملت اقدام کردند در نگهداری از آن‌ها و برگزاری برنامه‌های متعدد و مختلف در کنار مزار شهدای گمنام نیز تدابیر لازم را بیاندیشند.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم ساخت یادمان شهدا در راستای تکریم مقام شامخ آنها افزود: قهاوند امروز نیز در ساخت یادمان برای شهید گمنام، اقدامات خوبی انجام داده‌ است.

شهردار قهاوند نیز اظهار کرد: در ۲۷ خرداد ماه 91 پیکر سه شهید گمنام در منطقه عملیاتی فاو و جزیره مجنون به شهر قهاوند منتتقل شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و بعد از این اتفاق مقدمات طرح یادمان شهدا فراهم شد.

محمد رستگار با بیان اینکه در ساخت یادمان شهدای گمنام الگوی معماری اسلامی رعایت شده است، افزود: یادمان شهدا دارای پیوست فرهنگی است و برای به بهره برداری رساندن این پروژه در دهه فجر سال ۹۲، ۱۷۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در مجاورت این یادمان یک مسجد مزین به نام مبارک امام رضا(ع) در مساحتی به وسعت ۱۱۰ مترمربع با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار ساخته شده است..

 

دیدگاه شما