وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 11:42   |   کد مطلب: 17016
باغ موزه دفاع مقدس همدان روایتگر کسانی است که در 8 سال دفاع مقدس با خون خود استکبارستیزی و ظلم ستیزی را بر دیوارهای این سرزمین نقاشی و حک کردند.

به گزارش نافع، این مکان مقدس یادمان مظلومیت ملت ایران است که خود، روایتگر جانبازی و ایثارگری فرزندان عزیز این آب و خاک است که در مبارزه با استکبار و ظلم و ستم تحمیل شده توسط دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب، بهترین و عزیزترین چیزی که داشتند یعنی جانشان را تقدیم ملت کردند تا همواره ایران و ایرانی سربلند و سرافراز و با غرور و عزت زندگی کند.

ملت ایران که با رهبری پیر فرزانه توانسته بود کشور را از یوغ مستکبرین و چپاولگران نجات دهد،هنوز خستگی سال ها مجاهدت برای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی از تنش دور نشده بود که استکبار و آمریکای جنایتکار به پشتیبانی از صدام قد علم کرد تا این نظام نوپا را از ریشه ساقط کند اما همین جوانان پاک و غیور ملت بودند که با بذل جان خود استکبار را از رسیدن به خواسته شوم خود ناکام گذاشتند، لذا شهادت جز با استکبارستیزی و ظلم ستیزی معنا ندارد و این یادمان شهدای باغ موزه دفاع مقدس نیز باید همین معنا را به نسل های بعد از انقلاب و افرادی که جنگ را ندیدند منتقل کند.

اما نکته قابل تامل اینجاست که اخیرا برنامه هایی در این باغ موزه برگزار می شود که از فریاد شعار "مرگ بر آمریکا" در آن جلوگیری به عمل می آید آن هم به بهانه این که اینجا یک محیط و فضای فرهنگی است. از جمله این برنامه ها می توان  به همایش استکبارستیزی که توسط بسیج دانشجویی برگزار شد و همچنین مراسمی که به مناسبت سالروز گرامیداشت عملیات مرصاد بود که با استقبال کم نظیر مردم روبه رو شد اشاره کرد.گویی شعار "مرگ بر آمریکا" برای عده ای خوشایند نبوده است. لذا شایسته است مدیریت این مجموعه عظیم و مقدس ، فرهنگ اصیل استکبارستیزی ملت ایران را پاس داشته و از برگزاری این گونه برنامه ها به گرمی استقبال نموده و در ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ظلم ستیزی کوشا باشد و جا دارد کلام تاریخی امام راحل را که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" بر سر در این مجموعه حک شود .

 باید گفت تا زمانی که خوی استکبار پا بر جا ست شعار همیشگی و اصلی ملت ما "مرگ بر امریکا" است.       

اعظم مرادی صالح

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما