وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 09:14   |   کد مطلب: 8825
 آمادگی صدا و سیمای همدان برای پوشش راهپیمایی امروز
رسانه ملی آمادگی خود را برای پوشش سراسری تجمعات اعتراض آمیز امروز به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مقاوم غزه اعلام كرد.

به گزار ش نافع به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ همه شبكه های  سراسری و استانی  صدا و سیما آماده انعكاس تجمعات مردمی در حمایت از مردم غزه هستند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و بی‌پناه غزه ،از ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواسته است تا جمعه این هفته پس از اقامه نماز با شكوه جمعه در تظاهرات ضد صهیونیستی علیه كشتار  بی‌رحمانه رژیم اشغالگر قدس ضمن حمایت از مقاومت جانانه مردم غزه ، خشم و نفرت و انزجار خود را  از سبوعیت این رژیم جعلی، فریاد زنند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این تظاهرات را در ده استان اصفهان ، كردستان ، همدان ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی ، گیلان ، آذربایجان شرقی ، چهارمحال بختیاری و تهران به طور ویژه برگزار می كند .

صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز آمادگی خود را برای پوشش تصویری ، پخش مصاحبه های مردمی ، تولید گزارش های خبری از این اجتماع مردمی و همراهی با مردم در این اجتماع اعلام كرده است .

بر این اساس گروه های گزارشی و تولیدی شبكه های استانی و سراسری فردا در میان مردم شركت كننده در تظاهرات هستند تا لحظات ناب این اجتماع بزرگ را ثبت كنند و فریاد ملت ایران را در حمایت از مقاومت غزه به گوش جهانیان برسانند.

دیدگاه شما