وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 ساعت 10:19   |   کد مطلب: 10383
تسهیلات بانکی تامین کننده سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی است
مدیرعامل بانک ملی گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید روند رونق اقتصادی کشور بهبود یافته و وضعیت بانک ها به تدریج رو به بهبودی است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، عبدالناصر همتی در جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ گفت: بانک ملی در شش ماه گذشته نزدیک به ۱۵۰هزار میلیارد ریال انواع وام در بخش های تولیدی، خدماتی و بازرگانی اعطا کرده است که این نشانه حرکت به سوی رونق اقتصادی است.

وی از پرداخت ۳۵۰ هزار فقره وام ازدواج طی سه ماه آینده خبر داد و گفت: بانک ملی وام ازواج را جزء برنامه های اصلی خود قرار داده و در طول سه ماه گذشته ۲۲۰ هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرده است.

همتی از کاهش منابع قرض الحسنه بانک ها نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: کاهش فرهنگ پس انداز قرض الحسنه در بین مردم باعث شده این منابع نیز کاهش یابد و دخل و خرج بانک به هم نخواند در نتیجه بانک ها نمی توانند با سپرده های ۲۲ درصدی وام ۴ درصدی بدهند.

همتی با بیان این که پیشرفت شهرستان کبودراهنگ نسبت به سایر شهرستان های استان از روند کندی برخوردار بوده است گفت: باید مسئولان با همفکری راهکارها و طرح هایی برای پیشرفت شهرستان پیدا کنند و ما هم از آن حمایت می کنیم.

دیدگاه شما