وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1393 ساعت 13:08   |   کد مطلب: 11048
شهرداری نهاوند برای ارایه تسهیلات زمستانی به شهروندان اعلام آمادگی کرد
شهردار نهاوند گفت: شهرداری نهاوند تمهیدات لازم را برای امنیت تردد شهروندان و وسایط نقلیه از طریق تشکیل ستاد تسهیلات زمستانی فراهم کرده است.

به گزارش نافع، شاهین در ستاد تسهیلات زمستانی درجمع پرسنل حوزه شهرداری گفت:با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان مجموعه شهرداری باید برای ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز شهروندان در روزهای سرد پاییز و زمستان از آمادگی لازم برخوردار باشد.

وی با اعلام اینکه دستگاه ها و ماشین آلات زمستانی در این راستا تجهیزگردیده اند از خریداری و تهیه 450 تن ماسه و نمک به منظور تسهیل تردد در معابر و خیابان های شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه موفق سال گشته تلاش داریم مخازن حاوی کیسه های ماسه و نمک را در نقاط مختلف شهر هم چون سال گذشته جانمایی و تعبیه کنیم.

وی همچنین انجام لایروبی کانال های شهر،لکه گیری معابر،تعمیر دریچه دفع آبهای سطحی برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از مشکلات احتمالی فصل بارندگی و یخبندان عنوان کرد.

شهردار نهاوند از شهروندان خواست تا در زمان بارندگی از پارک خودروها در معابر ،ریختن زباله در جوی ها خودداری کنند و در صورت بروز و مواجهه با مشکل در زمان بارندگی شهرداری را در جریان بگذارند.

فرجی فر دیگر تمهیدات ستاد تسهیلات زمستانی را آماده باش شبانه روزی نیروهای امدادی شهرداری و تجهیز و آماده سازی نمازخانه پارک های شهر به منظور استقرار میهمانان در راه مانده عنوان کرد.

شهرستان نهاوند به لحاظ قرار گرفتن در منطقه کوهستانی غرب کشور از آب و هوای سرد زمستانی برخوردار است که در هنگام بارش های زمستانی باعث کندی عبور و مرور در سطح شهر می شود .

این شهرستان به عنوان سومین شهر بزرگ استان همدان در 105 کیلومتری جنوب استان قرار گرفته است .

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما