وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394 ساعت 18:31   |   کد مطلب: 15160
شهرداری‌ها سهم نیم درصد کتابخانه‌ها را پرداخت کنند
فرماندار بهار با تأکید بر اهمیت حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها صراحت قانونی دارد و شهرداری‌ها مکلف به پرداخت آن هستند.

به گزارش نافع، محسن مرادی‌پناه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار اظهار کرد: توسعه فضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار با ارتباطات و همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سطح شهرستان صورت گرفته و امیدواریم این روند رو به رشد در دوره مدیریتی جدید از شتاب بیشتری برخوردار شود.

وی با تأکید بر اهمیت حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: حمایت از کتابخانه‌های عمومی امری ضروری است که عمده این حمایت‌ها از دو حوزه تملک دارایی و نیم درصد شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

فرماندار بهار خطاب به شهرداران گفت: سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها صراحت قانونی دارد و شهرداری‌ها مکلف به پرداخت آن هستند.

وی ادامه داد: روند عملکرد شهرداری‌ها در شهرستان بهار با اداره کتابخانه‌ها بر تعامل و همکاری استوار بوده و امیدواریم این همکاری‌ها در آینده گسترش یابد.

مرادی‌پناه تصریح کرد: انتصاب مدیرکل جدید کتابخانه‌های استان که عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و صاحب تخصص و تجربه در امر کتاب و کتابخوانی است نویدبخش تحولات و پیشرفت‌های خوبی در آینده کتابخانه‌های عمومی استان به خصوص در شهرستان بهار خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از تخصص و علم دانشگاهی مدیرکل کتابخانه‌ها باب جدید و راهکاری نوینی در حوزه کتابخانه‌های عمومی ایجاد شود تا شاهد رشد شاخص‌های کتابخوانی در استان باشیم.

فرماندار بهار انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان را پیگیر کارها و امور کتابخوانی در سطح شهرستان دانست و گفت: امیدورایم با همکاری مستمر این انجمن شاهد توسعه بیش از پیش فضای کتابخوانی در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما