وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 10:08   |   کد مطلب: 15732
سخنگوی شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد:
تعیین تکلیف چک های امانی مودیان ارزش افزوده بافت فرسوده
سخنگوی شوراي اسلامي شهر همدان از مصوبه تعیین تکلیف چک های امانی مودیان ارزش افزوده بافت فرسوده در صحن شورا خبر داد .

به گزارش نافع، کامران گردان با اشاره به مصوبات جلسه صحن این هفته شورا با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه ارزش افزوده بافت فرسوده به علت عدم پرداخت یارانه بافت فرسوده، تاکنون از سوی اداره راه و شهرسازی پرداخت نشده بر این اساس در جهت تعیین تکلیف اشخاص موافقت شد چکهایی که مودیان در سالهای 1390 و1391 از بابت بافت فرسوده در اختیار شهرداری قرار داده بودند در وجه آنان بازگردانده شود.

گردان اضافه کرد: همچنین از بابت چک های امانی ارزش افزوده بافت فرسوده سال 1392 مبلغ ارزش افزوده در اولویت اول 30 درصد، اولویت دوم  20درصد، اولویت سوم 10درصد و اولویت چهارم 5 درصد تخفیف به مودیان (صاحبان چک ها) اعطاء و مابقی چک ارزش افزوده در بافت فرسوده از آنان دریافت شود.

وی گفت: در این جلسه در خصوص يادمان شهداي گمنام که به درخواست اهالي، بسيجيان و خانواده هاي شهداي مفقود الاثر منطقه حصار شهيد مطهري بود با احداث يادمان شهداي گمنام به هزينه آنان اعم از تملك زمين و ساخت پروژه ضمن هماهنگي با بنياد شهيد و امور ايثارگران موافقت شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد:در خصوص موضوع حمايت از كشتي قهرماني مقرر شد برابر قانون و مقررات اقدامات لازم توسط شهرداري به عمل آمده و بودجه لازم ذيل بودجه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري پادار شود.

کامران گردان با اشاره به طرح نصب پیشخوان شهر نت با هزینه ساخت و نصب توسط بانک شهر شهر همدان اظهار کرد:موافقت پیشخوان شهر نت در سه نقطه از شهر نصب شود و شهرداری توافقنامه مربوطه را تنظیم و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما