وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 09:30   |   کد مطلب: 15426
پررژه تقاطع غیر هم سطح بعثت همدان مراحل پایانی را می گذراند
مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح بعثت همدان تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش نافع، مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح بعثت که به نام مبارک پیامبر اکرم(ص) نامگذاری شده به ۹۰ درصد پیشرفت رسید و اکنون در مراحل پایانی کار است.

امیر فتحیان‌نسب افزود: تاکنون بیش از ۱۰ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
وی ادامه داد: پیاده‌ روسازی معابر در شکریه، مهدیه، آزادگان و شهید بهنامجو، مرمت و بازسازی پارک مردم، پوشش رودخانه‌های هنرستان و جهاد، مرمت و بازسازی پارک‌های منطقه یک، خرید و اجرای بالغ بر ۹ هزار تن آسفالت در بیش از ۱۸۰محل در سطح منطقه یک از مهمترین پروژه‌های عمرانی این منطقه شهرداری است.
وی محوطه‌سازی و فضای سبز پارک حاشیه‌ای بلوار ارم، احداث نمازخانه و تکمیل پارک گنجنامه را از دیگر پروژه‌های عمرانی دانست و اضافه کرد: اصلاح روشنایی پارک‌های ارم، مردم و زیرگذر پژوهش و طراحی و اجرای دیوارنگاری‌های میدان قائم، بلوار ارم و میدان پژوهش نیز بخش دیگری از طرح‌های عمرانی اجرا شده در سطح منطقه است.
فتحیان ادامه داد: احداث فاز اول پارک یاس در هنرستان، بهسازی پارک‌های فانوس و سپیده، تکمیل معبر مجاور پارک لاله، اجرای طرح ترافیکی کوی سبدبافان، ساماندهی فضای سبز مابین مجتمع‌های مسکونی بلوار آیت‌الله کاشانی، چمن کبابیان، پیاده‌رو و جداول فضاهای بین مجتمع‌های بلوار کاشانی، معبر روبه‌روی تالار پیام و محوطه‌سازی محوطه ساعی، از جمله اقدامات شهرداری منطقه یک در سه ماهه نخست سال ۹۴ است.
مدیر منطقه یک شهرداری افزود: بیش از ۳۵۰ مورد تعمیر و ترمیم، رفع مشکل و رسیدگی به تأسیسات شهری توسط امور شهر منطقه یک اجرا شده است.
فتحیان‌نسب به درآمدهای شهرداری منطقه یک از منابع مختلف پرداخت و تصریح کرد: میزان درآمد شهرداری منطقه یک از عوارض نوسازی حدود ۸ میلیارد ریال و صدور نقشه پروانه ساختمانی ۵ میلیارد ریال است که در مجموع درآمدهای این منطقه شهرداری طی سه ماهه نخست امسال ۲۸ میلیارد ریال بوده که کمتر از ۸ درصد اعتبار مصوب برای فصل اول در بودجه ۹۴ است.
وی همچنین به اجرای برنامه‌های فرهنگی و استقبال از گردشگران در ایام نوروز و... اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه یک در اجرای برنامه‌های ویژه از جمله برنامه‌ریزی و اجرای مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی که شامل تنظیف و نوسازی و بهسازی معابر و پارک‌ها و امکانات گردشگری است همواره پیشتاز است.
فتحیان در ادامه به واحد املاک پرداخت و اظهار کرد: امور مقدماتی برای تملک املاک در توسعه پارک ۴۸ هکتاری ارم به انجام رسیده و درحال پیگیری و اقدامات نهایی است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما