وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 8 مرداد 1394 ساعت 13:00   |   کد مطلب: 15482
عضو هيأت رييسه شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد :
پيشرفت 80 درصدي فرهنگسراي ولايت هديه اي به مردم ولايتمدار خضر
عضو هيأت رييسه شوراي اسلامي شهر همدان از پيشرفت 80 درصدي پروژه فرهنگسراي ولايت خضر خبر داد و گفت: این فرهنگسرا هدیه ای به مردم ولايتمدار خضر است.

به گزارش نافع، رضا غلامي خجسته كه مسوول پيگيري احداث فرهنگسراها و سالنهاي ورزشي است در بازديد از پروژه فرهنگسراي ولايت خضر به همراه جمعي از اعضاي كميسيون فرهنگي ، شهردار منطقه و معتمدين منطقه،افزود: احداث فرهنگسراها و سالنهاي ورزشي در راستاي پيروي از منويات رهبري در حوزه فرهنگي و ورزشي از دور سوم آغاز شده است.
خجسته در در بازديد از فرهنگسراي ولايت خضر مساحت كل زمين اين پروژه را پنج هزار مترمربع اعلام كرد و افزود : زيربناي اين فرهنگسرا با احتساب زمين آن حدود دوهزار و 500 مترمربع است.
وی با اشاره هب اینکه احداث مجموعه فرهنگي ورزشي ولايت خضر در دور سوم در 4 فاز پيش بيني شده است، اظهار داشت: فاز نخست این پروژه ساخت فرهنگسرا، فاز دوم زورخانه، فاز سوم ساخت زمين چمن مصنوعي و  فاز چهارم برای سالن ورزشي است.
عضو هيأت رييسه شوراي اسلامي شهر همدان با بيان اينكه زمين فرهنگسراي ولايت در دور سوم شوراي اسلامي شهر همدان تملك شده است، يادآور شد: اين پروژه در 4 طبقه و يك زيرزمين احداث شده كه طبقات آن شامل ، آمفي تئاتر با ظرفيت 216 نفر ، كتابخانه شبانه روزي ، كلاسهاي فرهنگي،قرآني ،هنري و واحد اشتغال و امور اجتماعي است .
رضا غلامی خجسته با اعلام اینکه طبقه زيرزمين ساختمان فرهنگسراي ولايت برای سالن چند منظوره ورزشي اختصاص داده شده است. اضافه کرد: همچنین محوطه حياط فرهنگسرا نيز براي ورزش صبحگاهي اختصاص داده شده است.
خجسته با اشاره به اينكه تاكنون 15 ميليارد ريال براي ساخت فرهنگسراي ولايت هزينه شده است گفت: عليرغم مشكلات فراوان مالي شهرداري اين پروژه با حمايت اعضاي شوراي شهر و همت شهردار در حال ساخت است و در صورت ادامه تامين مالي به موقع انشاءا... اين پروژه تا سه ماه آينده به بهره برداري مي رسد.
وی در پايان بازديد از زحمات خالصانه اعضاي شوراي شهر دوم و سوم و چهارم ، شهرداران دوره سوم و چهارم ، شوراياران دور سوم ، معتمدين محله خصوصاً آقاي چهاردولي بخاطر پيگيري فراوان جهت احداث فرهنگسرا در اين مكان تقدير و تشكر كرد.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما